دورهمی آشپزهای غذای سالم در بوستان ستارخان تهران

جشنواره غذای ارگانیک همراه با برنامه های آموزشی در بوستان ستارخان برگزار می شود. رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: با توجه به تأکید کارشناسان تغذیه به استفاده از غذاهای ارگانیک و سالم، برای ارتقای فرهنگ استفاده از غذای سالم، جشنواره ای با عنوان غذای سالم، زندگی سالم برگزار می شود. محسن مجدآبادی […]

جشنواره غذای ارگانیک همراه با برنامه های آموزشی در بوستان ستارخان برگزار می شود.
رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: با توجه به تأکید کارشناسان تغذیه به استفاده از غذاهای ارگانیک و سالم، برای ارتقای فرهنگ استفاده از غذای سالم، جشنواره ای با عنوان غذای سالم، زندگی سالم برگزار می شود.
محسن مجدآبادی افزود: شرط شرکت در این جشنواره تهیه غذای ۱۰۰ درصد ارگانیک و به اندازه ۳ تا ۴ نفر است و در پایان به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.
او با بیان اینکه جشنواره توسط مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری منطقه ۲ برگزار می شود گفت: همزمان با برپایی جشنواره، کارگاه های آموزشی مانند تهیه قارچ کفیر در خانه و شیوه تغذیه سالم توسط کارشناسان به شهروندان آموزش داده می شود.
او درباره چگونگی شرکت در جشنواره ادامه داد: این برنامه ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه ۱۶ شهریور ماه در بوستان ستارخان در خیابان ستارخان برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام می توانند با شماره ۰۹۳۷۸۲۸۴۸۹۱ تماس بگیرند.

منبع خبر