دومین جلسه شورای معاونین شهرداری گلپایگان برگزار شد

دومین جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری گلپایگان در آذر ماه ، باحضور پیمان شکرزاده شهردارگلپایگان ، سید محمد حسن علوی ریاست شورای اسلامی شهر و معاونین در دفتر شهردار برگزار شد. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان ،در ابتدای جلسه […]

دومین جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری گلپایگان در آذر ماه ، باحضور پیمان شکرزاده شهردارگلپایگان ، سید محمد حسن علوی ریاست شورای اسلامی شهر و معاونین در دفتر شهردار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان ،در ابتدای جلسه سید محمد حسن علوی ریاست شورای اسلامی شهر گلپایگان از همدلی و انسجام بین معاونین و مدیران شهرداری تشکر کرده و وحدت را بهترین راه پیشبرد اهداف دانستند که می‌بایست ادامه داشته باشد.

همچنین پیمان شکر زاده شهردار گلپایگان با قدردانی از حضور سید محمد حسن علوی ریاست شورای اسلامی شهری گلپایگان و همکاران در جلسه گفت: بحمدالله سال جاری مجموعه شهرداری توانست طبق برنامه ریزی عمل کند و امیدوارم بتوانیم تا پایان سال جاری خدمات را در بالاترین سطح ممکن به شهروندان گلپایگانی ارائه دهیم.

وی با بیان این که اولویت اصلی ما همیشه تکریم ارباب رجوع است و رضایت شهروندان از مهمترین وظایف شهرداری است خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این امر مهم کارکنان باید نهایت تلاش و پشتکار خود را به کار گیرند.

در این جلسه، معاونین و مدیران خلاصه ای از عملکرد واحدهای مربوطه تا پایان آبان ماه را ارائه نموده و به تشریح برنامه های آتی و اوضاع حال حاضر و نیازهای واحد مربوطه، پرداختند.