دومین دوره مسابقات گل کوچک جام رسانه قرعه‌کشی شد

معاون سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: دومین دوره مسابقات گل کوچک جام رسانه به مناسبت روز خبرنگار با حضور ١٢ تیم به میزبانی شهرداری منطقه ٢٢ برگزار می‌شود. دومین دوره مسابقات گل کوچک جام رسانه به مناسبت روز خبرنگار از شنبه (پنجم شهریور) برگزار خواهد شد که مراسم قرعه‌کشی این دوره از مسابقات با حضور […]

معاون سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: دومین دوره مسابقات گل کوچک جام رسانه به مناسبت روز خبرنگار با حضور ١٢ تیم به میزبانی شهرداری منطقه ٢٢ برگزار می‌شود.

دومین دوره مسابقات گل کوچک جام رسانه به مناسبت روز خبرنگار از شنبه (پنجم شهریور) برگزار خواهد شد که مراسم قرعه‌کشی این دوره از مسابقات با حضور سرپرستان ١٢ تیم در شهرداری منطقه ٢٢ با حضور وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه و مدیران شهری انجام و تیم‌های شرکت کننده رقبای خودشان را شناختند.

معاون سازمان ورزش تاکید کرد: خوشبختانه جام رسانه به منظور ارج نهادن به زحمات اصحاب رسانه در تقویم سالیانه سازمان ورزش گنجانده شده است و کد اعتباری تحت همین عنوان جهت برگزاری این رقابت‌ها صادر شده است.

حیدر سلیمانی اظهار کرد: این مسابقات در ۲ گروه با حضور ۱۲ تیم برگزار خواهد شد، که در گروه اول خبرگزاری صدا و سیما، روزنامه همشهری، خبرگزاری ایرنا، رسانه طرفداری، یاران رسانه و خبرگزاری برنا در گروه دوم نیز شبکه جام جم، هنرمندان پاسارگاد، مجریان، انجمن عکاسان مطبوعات، خبرگزاری شهر و باشگاه خبرنگاران جوان به شکل دوره‌ای حضور دارند.

اولین دوره این رقابت با قهرمانی خبرگزاری تسنیم و نایب قهرمانی خبرگزاری صدا و سیما به پایان رسید.

منبع خبر