دیدار رئیس اداره مخابرات شهرستان با شهردار شهرضا

به منظور گسترش همکاری بیشتر و تعامل‏های متقابل، رئیس اداره مخابرات شهرستان شهرضا با شهردار شهرضا در نشستی مشترک دیدار و گفتگو کردند. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرضا، در این دیدار شیلا صفائی رئیس اداره مخابرات شهرستان شهرضا انتخاب حمید شهبازی […]

به منظور گسترش همکاری بیشتر و تعامل‏های متقابل، رئیس اداره مخابرات شهرستان شهرضا با شهردار شهرضا در نشستی مشترک دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرضا، در این دیدار شیلا صفائی رئیس اداره مخابرات شهرستان شهرضا انتخاب حمید شهبازی را به سمت شهردار جدید شهرضا تبریک گفت و گزارشی از وضعیت فعلی مخابرات ارائه نمود.

صفائی با اشاره به تعامل و همکاری مطلوب مخابرات و شهرداری در سالیان متمادی اظهار داشت: امیدواریم در شرایط فعلی مخابرات با گسترش همکاری بیشتر دو سازمان، زمینه افزایش ارائه خدمات مطلوب‏تر برای مردم شهرستان فراهم شود.

در ادامه این نشست حمید شهبازی شهردار شهرضا از زحمات مجموعه مخابرات در خصوص تعامل با شهرداری شهرضا تشکر نموده و تداوم تعاملات و همکاری‎های فی مابین را تاکید کرد.