دیدار شهردار‌، رئیس و نایب رئیس شورا اسلامی شهر جم با معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت شرکت پست کشور

سجادی رئیس شورای اسلامی شهر جم‌، به اتفاق راستین نایب رئیس شورا و حسین زاده شهردار جم‌، با دکتر محسنی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت شرکت پست کشور دیدار کردند. در این نشست اعضاء شورا و شهردار در خصوص ساختار دفتر پست ( ارتقاء دفتر پست جم به اداره ) و ساخت ساختمان اداری برای […]

سجادی رئیس شورای اسلامی شهر جم‌، به اتفاق راستین نایب رئیس شورا و حسین زاده شهردار جم‌، با دکتر محسنی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت شرکت پست کشور دیدار کردند.

در این نشست اعضاء شورا و شهردار در خصوص ساختار دفتر پست ( ارتقاء دفتر پست جم به اداره ) و ساخت ساختمان اداری برای پست جم نکاتی را مطرح و خواستار تحقق این دو مطالبه مهم شدند.

در ادامه معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت شرکت پست ایران ضمن تشکر از پیگیری‌ها و حمایت‌های شورا و شهرداری گفت‌: شرکت پست کشور از طریق وزارت ارتباطات و سازمان امور استخدامی پیگیر ایجاد ساختار و ارتقاء دفتر پست جم به اداره می باشد.

محسنی افزود: در راستای تخصیص اعتبار برای ساختمان اداری پست جم‌، ان شاءالله با مشارکت‌، همراهی و حمایت مسئولین شهرستان و استان نسبت به ساخت ساختمان اداری اقدام خواهد شد.

منبع خبر