دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده سه شهید دوران دفاع مقدس

شهردار تبریز امروز به همراه یاسین بجانی سخنگو و سید کاظم زعفرانچیلر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب‌وکار شورای اسلامی شهر با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام میرزامحمدی و شهید غلامی دیدار و گفتگو کردند. یعقوب هوشیار در این دیدارهای جداگانه با اشاره به جایگاه والای خانواده معظم شهدا در جامعه گفت: مدیریت […]

شهردار تبریز امروز به همراه یاسین بجانی سخنگو و سید کاظم زعفرانچیلر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب‌وکار شورای اسلامی شهر با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام میرزامحمدی و شهید غلامی دیدار و گفتگو کردند.

یعقوب هوشیار در این دیدارهای جداگانه با اشاره به جایگاه والای خانواده معظم شهدا در جامعه گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می داند همه ظرفیت های خود را در جهت معرفی شهدای والامقام به نسل جوانان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

وی با بیان اینکه با مشارکت مردم شاهد اداره بهتر شهر خواهیم بود، ادامه داد: همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران پای ثابت برنامه های مدیران شهرداری تبریز است.

هوشیار افزود: علاوه بر اینکه بنده به همراه برخی اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.

در پایان، شهردار تبریز با اهدا لوح هایی جداگانه ازخانواده‌های معظم شهیدان محمدحسین و علی میرزامحمدی و شهید والامقام حسن محجل غلامی قدردانی کرد.

شهید محمدحسین میرزامحمدی مجارشین، متولد سال ۱۳۴۱ در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۱

در منطقه شلمچه، شهید علی میرزامحمدی، متولد سال ۱۳۴۹ در تاریخ ۲۷ دی ۱۳۶۶ در منطقه ماووت و شهید حسن محجل غلامی، متولد سال ۱۳۴۹ در تاریخ ۵ اسفند ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمدند.

منبع خبر