دیدار شهردار و مدیران منطقه ۲۱ تهران با خانواده‌های گرانقدر سه شهید والامقام

حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱ تهران به مناسبت خجسته میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع)، با خانواده‌های معظم شهیدان پیمان نوروزی، ابوالقاسم کندی و حبیب ا… جنت مکان دیدار و گفت‌وگو کرد. حسین کاشانی پور شهردار منطقه در قالب این دیدارهای صمیمانه گفت: شهیدان زنده هستند و نزد پروردگار متعال روزی می‌گیرند. این عزیزان سرفراز، […]

حسین کاشانی پور شهردار منطقه ۲۱ تهران به مناسبت خجسته میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع)، با خانواده‌های معظم شهیدان پیمان نوروزی، ابوالقاسم کندی و حبیب ا… جنت مکان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسین کاشانی پور شهردار منطقه در قالب این دیدارهای صمیمانه گفت: شهیدان زنده هستند و نزد پروردگار متعال روزی می‌گیرند. این عزیزان سرفراز، انتخاب شده بودند و در مسیری که با ایمان راسخ وارد شده بودند، رستگار شدند.

وی افزود: مادران، پدران، همسران و فرزندان شهداء به عنوان یادگاران ارزشمند این عزیزان از جایگاه والایی نزد مردم و مسئولین برخوردار اند. چراکه وجود و دعاهای خیر این عزیزان، واسطه نزول رحمت و برکت واسعه الهی برای همه ماست.

طی هر یک از این دیدارها؛ خانواده های گرانقدر شهیدان والامقام مقام پیمان نوروزی، ابوالقاسم کندی و حبیب ا… جنت مکان به بیان خاطراتی از زندگی پرثمر و ماندگار شهدای خود پرداختند.

منبع خبر