دیدار صمیمانه نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی با شهردار تهران

نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در دیداری صمیمانه با علیرضا زاکانی گفت‌وگو کردند. نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در دیداری صمیمانه عصر امروز دوشنبه -پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱-با شهردار تهران دیدار و گفت و گو کردند. در این دیدار صمیمانه پیرامون موضوعاتی از جمله گردشگری در پایتخت، لزوم توجه به مدیریت یکپارچه شهری و حمل […]

نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در دیداری صمیمانه با علیرضا زاکانی گفت‌وگو کردند.

نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در دیداری صمیمانه عصر امروز دوشنبه -پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱-با شهردار تهران دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار صمیمانه پیرامون موضوعاتی از جمله گردشگری در پایتخت، لزوم توجه به مدیریت یکپارچه شهری و حمل و نقل پایتخت(مترو و اتوبوس)، تبدیل وضعیت ایثارگران، توجه به دانشگاه‌های شهر تهران و لزوم برگزاری جلسه به منظور تبادل نظرات برای داشتن تحصیل عزتمند، اهتمام به تبدیل شهرداری تهران به یک نماد خدمت در بین شهرداری‌های کشور، توجه به هیات‌های اندیشه‌ورز در عرصه‌های مختلف برنامه‌ریزی، توجه به فقرا و لزوم محرومیت‌ زدایی گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

در ادامه این دیدار صمیمانه، نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی با شهردار تهران درباره موضوعاتی از جمله جمع‌آوری پدیده زباله‌گردها، توجه به فرهنگ ترافیک، استفاده بهینه از فرصت‌های ایجاد شده برای توسعه تکنولوژی، ساماندهی موتورسیکلت‌ها، ایجاد ارتباط با مراکز تولیدی و ایجاد مشارکت و مدیریت مالکیتی، لزوم جداسازی درآمدهای شهری از تراکم‌فروشی، رفع حاشیه‌نشینی و توجه به مسکن جوانان، جلوگیری از هدررفت انرژی و توجه به مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان و توان‌یابان گفت‌وگو کرده و به بیان نظرات خود پرداختند.

منبع خبر