دیدار صمیمی مجموعه شهری بیدخون با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان عسلویه

در این دیدار که در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه انجام شد، مهندس اکبری شهردار به همراه علی صالحی رئیس و سلیمان احمدی نائب رییس شورای اسلامی شهر بیدخون با سرهنگ خواجه درخصوص مسائل مرتبط با حوزه مدیریت شهری گفتگو کردند. علی صالحی رئیس شورای اسلامی شهر بیدخون در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سرهنگ […]

در این دیدار که در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه انجام شد، مهندس اکبری شهردار به همراه علی صالحی رئیس و سلیمان احمدی نائب رییس شورای اسلامی شهر بیدخون با سرهنگ خواجه درخصوص مسائل مرتبط با حوزه مدیریت شهری گفتگو کردند.

علی صالحی رئیس شورای اسلامی شهر بیدخون در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سرهنگ خواجه به فرماندهی انتظامی شهرستان ، بر ضرورت تداوم ارتباط تنگاتنگ ،مدیریت شهری و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان همچون گذشته که همواره در طول سالیان تعامل بسیار خوبی داشتند تأکید کرد.
مجموعه شهری بیدخون مشارکت و تعامل مدیریت شهری و نیروی انتظامی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان ، مقابله با اخلالگران نظم و امنیت ، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز باهمکاری هرچه بیشتر نیروی انتظامی از جمله مهم ترین مواردی بود که مدیریت شهری در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه روی آنها تأکید کردند.
مهندس اکبری شهردار بیدخون در ادامه با اشاره به تعامل نزدیک مجموعه شهری با نیروی انتظامی شهرستان و بویژه کلانتری بیدخون از زحمات جناب سروان غلامی رئیس کلانتری بیدخون تشکر و قدردانی کرد.
در پایان مجموعه شهری بیدخون با اهداء لوح از زحمات جناب سرگرد باقری رئیس پلیس راهور شهرستان در راه اندازی پارکینگ عمومی شهر و همچنین همکاری در موارد ترافیکی شهر تجلیل کردند.

منبع خبر