دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان با شهردار چادگان

رسول جهانگیری مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان به همراه چند تن از مدیران سازمان با حضور در شهرستان چادگان با شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر چادگان دیدار و گفتگو کرد.  به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری ها، جهانگیری ضمن تشریح فعالیت […]

رسول جهانگیری مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان به همراه چند تن از مدیران سازمان با حضور در شهرستان چادگان با شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر چادگان دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری ها، جهانگیری ضمن تشریح فعالیت های سازمان اظهار کرد: سازمان همیاری به عنوان بازوی توانمند ، پشتیبان و حمایت کننده شهرداری های استان به عنوان سهام داران اصلی می باشد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان در این دیدار با تاکید بر حمایت این سازمان از شهرداری های سراسر استان به ویژه شهرهای کم برخوردار گفت: سازمان همیاری آماده ارتقای همکاری ها با شهرداری چادگان و سایر شهرداری های استان است.

وی عنوان کرد: در تلاش هستیم از تمامی ظرفیت های موجود استان استفاده کنیم تا بتوان به زودی سازمان را به رسالت اصلی خود که همیار شهرداری ها در رفع نیازها و بر طرف کردن دغدغه های مدیران شهری است برساند و در این راستا افزایش تعامل و همکاری های دو جانبه ضروری است.

در ادامه محمد عرب شهردار چادگان نیز ضمن تقدیر از مجموعه سازمان همیاری شهرداری های استان گفت: اقدامات صورت گرفته توسط سازمان در حوزه های مختلف حائز اهمیت و قابل توجه است و در سایه هم دلی و با تعامل بیشتر شهرداری ها با سازمان قطعا اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

در این دیدار صمیمی مسائل، نیازها و اولویت های حوزه مدیریت شهری این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص سازوکارهای همکاری و استفاده از توان و ظرفیت های سازمان همیاری در جهت تامین این نیازها بحث و تبادل نظر شد.