دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان با مدیر کل ورزش و جوانان

مدیر عامل سازمان همیاری در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان به برخی از ظرفیت ها و فعالیت های سازمان همیاری اشاره کرده و آمادگی این سازمان را برای همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام نمود. رسول جهانگیری گفت : امیدوارم با توسعه همکاری ها بتوانیم منشا خدمات بیشتری برای […]

مدیر عامل سازمان همیاری در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان به برخی از ظرفیت ها و فعالیت های سازمان همیاری اشاره کرده و آمادگی این سازمان را برای همکاری با اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام نمود.

رسول جهانگیری گفت : امیدوارم با توسعه همکاری ها بتوانیم منشا خدمات بیشتری برای مردم شریف استان باشیم و همیاری و همراهی این سازمان به عنوان یک نهاد اقتصادی با اداره کل ورزش و جوانان استان می تواند منشا خیری در راستای خدمات رسانی هر چه مطلوب تر به شهروندان باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان گفت: برگزاری جلسه فی ما بین و شناخت ظرفیت های طرفین باعث افزایش تعامل هر دو مجموعه شده و نتایج مطلوبی را برای هر دو طرف و در نتیجه تمام استان خواهد داشت .

جواد محمدی ضمن تقدیر از فعالیت ها و عملکرد سازمان همیاری شهرداری های استان آمادگی اداره کل ورزش جوانان را برای همکاری های بیشتر در حوزه های مرتبط با سازمان همیاری شهرداری های استان را اعلام نمود.

در پایان مقرر شد کارگروهی با حضور مدیران اداره کل ورزش و جوانان و سازمان همیاری شهرداری های استان تشکیل تا در خصوص نحوه همکاری و ارتقاء سطح امکانات ورزشی شهرهای کم برخوردار راهکارها احصار گرد و پس از اخذ دستورات لازم عملیاتی گردد.