رئیس شورای اسلامی استان اصفهان: حسابرسی ۱۴۰۱ سازمان همیاری شهرداری ها به وزارت کشور ارسال می شود

جلسه اجلاس شورای اسلامی استان اصفهان با حضور رئیس و حداکثر اعضای شورا، مدیرعامل و حسابدار سازمان همیاری شهرداری های استان و حسابرس شرکت آذرین حساب برگزار شد. رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: در بند ۹ماده ۷۸ قانون شوراهای استان تعیین حسابرس یکی از وظایف این شورا است که سال گذشته این کار انجام […]

جلسه اجلاس شورای اسلامی استان اصفهان با حضور رئیس و حداکثر اعضای شورا، مدیرعامل و حسابدار سازمان همیاری شهرداری های استان و حسابرس شرکت آذرین حساب برگزار شد.
رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: در بند ۹ماده ۷۸ قانون شوراهای استان تعیین حسابرس یکی از وظایف این شورا است که سال گذشته این کار انجام شد و امروز مباحث حسابرسی ۱۴۰۱ با حضور مدیرعامل سازمان همیاری و همچنین حسابرس تعیین شده توسط شورای اسلامی استان قرائت شد.
جواد توحیدی راد گفت: در این جلسه حسابرسی ۱۴۰۱ سازمان همیاری شهرداری های استان تصویب گردید و تاییدیه حسابرسی این سازمان را گرفتیم.
وی افزود: همچنین مقرر شد برای سال آینده نیز حسابرس شرکت آذین حساب همچنان امور حسابرسی سازمان همیاری را انجام دهد.
رئیس شورای اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: امیدواریم با هم افزایی که شورای استان اصفهان دارد بتوانیم قوانینی را که برای این شورا تخصیص داده اند در کنار هم اجرا کنیم و استان پربار و سربلندی داشته باشیم.