راستگرد تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی اراک افتتاح شد

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری اراک از افتتاح راستگرد تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی اراک با حضور مسئولان و مدیران شهری این کلان‌شهر خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه امکان دسترسی شهروندان از بلوار شهید آنجفی به سمت شهرک‌های شمالی اراک فراهم می‌شود. حجت‌الله مرادی در حاشیه مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید […]

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری اراک از افتتاح راستگرد تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی اراک با حضور مسئولان و مدیران شهری این کلان‌شهر خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه امکان دسترسی شهروندان از بلوار شهید آنجفی به سمت شهرک‌های شمالی اراک فراهم می‌شود.

حجت‌الله مرادی در حاشیه مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی اراک، اظهار کرد: راستگرد پل شهید صیدی یکی از اجزای اصلی این پل محسوب می‌شد که به دلایل مختلف، اجرای آن با تأخیر انجام شد؛ در واقع مقرر شده بود سازه فلزی این قسمت توسط شرکت آذر آب ساخته شود که این روند به انجام نرسید و قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) برای ساخت آن اقدام کرد.

وی افزود: با بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی اراک امکان دسترسی شهروندان از بلوار شهید آنجفی به سمت شهرک‌های شمالی اراک از جمله کوی حمید، کوی هجرت و کوی قائم فراهم می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: مشاور پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی اراک جهت تکمیل دسترسی از سمت خیابان قائم‌مقام به سمت شهرک‌های شمالی نیز بررسی‌هایی انجام داده است و پس از جانمایی، یک مسیر دوربرگردان برای کاربران ترافیکی که قصد تردد از این مسیر را دارند، در نظر گرفته خواهد شد.

وی در تشریح مشخصات فنی پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید صیدی اراک، ادامه داد: طول مسیر این پروژه ۳۰۰ متر و عرض آن ۱۰ متر است که در مسیر راستگرد پروژه ۷۰۰ تن آسفالت پخش و توزیع شده است، همچنین ۱۱ عدد پایه روشنایی، ۵۶۵ متر هندریل با ۲۹۰ عدد پایه هندریل، ۵۲۰ متر مکعب بتن و ۲۵ متر طول درز انبساط اجرایی شده است.

منبع خبر