رسالت اصلی روابط عمومی ، بازگویی شتاب پیشرفت و توسعه و امید بخشی به شهروندان

شهردار منطقه ۱۳ در جمع همکاران روابط عمومی منطقه ، رسالت اصلی روابط عمومی  را  بازگویی و روایت  شتاب پیشرفت و توسعه و امید بخشی به شهروندان دانست و افزود : روابط عمومی از طریق استفاده از شیوه های خلاقانه  در فرایند تصمیم گیری سازمان و مشاوره به مدیریت کمک کند. به گزارش روابط عمومی […]

شهردار منطقه ۱۳ در جمع همکاران روابط عمومی منطقه ، رسالت اصلی روابط عمومی  را  بازگویی و روایت  شتاب پیشرفت و توسعه و امید بخشی به شهروندان دانست و افزود : روابط عمومی از طریق استفاده از شیوه های خلاقانه  در فرایند تصمیم گیری سازمان و مشاوره به مدیریت کمک کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی ، شهردار منطقه در جلسه ای از تلاش ها و زحمات رئیس و کارکنان روابط عمومی قدردانی و تجلیل کرد.
محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه  با بیان اینکه روابط عمومی ،یک شغل اداری نیست بلکه یک شوق اداری است گفت : تمامی فعالان در این حوزه با عشق ، شور و نشاط و بهره گیری از تکنولوژی روز در پیشبرد اهداف سازمان گام بر می دارند .
شهردار منطقه  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران روابط عمومی منطقه اظهار داشت : یکی از وظایف اصلی روابط عمومی ، ارائه تصویری صحیح از وضع و واقعیت موجود بر مبنای اخلاق حرفه ای و به دور از هر گونه رفتار نمایشی است  که خوشبختانه ، این مسئله در فعالیت های روابط عمومی منطقه مد نظر قرار داردو با این وجود توانسته ، طی ماه های اخیر رتبه خوبی را بین مناطق ۲۲ گانه کسب کند.
محمد هادی علی احمدی ، با بیان اینکه تمام پیشرفت های سازمان در تمامی بخش ها مدیون خلاقیت و دوری از روزمره گی  است ، افزود :از آنجا که ، روابط عمومی به عنوان حلقه ارتباطی سازمان ، نقش مهمی دارد ، می بایست در جستجوی تکنیک ها ، الگو ها و شیوه های مناسب و جدید باشد تا بتواند بستری مناسب را جهت ارتقا توانمندی ها و فعالیت خود فراهم کند تا بتواند نقش محوری خود را در فرایند تصمیم گیری سازمان ایفا کند .
او ، تزریق امید به جامعه را از دیگر وظایف روابط عمومی عنوان کرد و اظهار داشت : کار شما فقط انتشار اخبا روزمره ، پوشش مراسم و تبلیغ برای مناسبت های ملی و مذهبی نیست ، رسالت اصلی شما بازگویی و روایت شتاب پیشرفت و توسعه است به گونه ای که  از طریق اطلاع رسانی مهم دستاورد های سازمان امیدواری را بین شهروندان ترویج دهد .
شهردار منطقه در ادامه با اشاره به یکی از دستاورد اخیر منطقه  در موضوع توافق شهرداری تهران و وزارت دفاع در خصوص صنایع جنگ افزار سازی ساصد ادامه داد : قطعا اطلاع رسانی این اقدام  به جهت برخورداری  شهروندان از امکانات رفاهی بیشتر  به ویژه برای ساکنین این محلات ، امیدواری را در جامعه تزریق می کند.
او نقش روابط عمومی را در تولید و انعکاس اخبار سازمان ، مهم و ضروری دانست و یادآور شد:  به واقع روابط عمومی ، آینه ای برای انعکاس دقیق رخدادهای سازمان است .
استفاده از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی مناسب پروژه های مهم منطقه از قبیل قطب گردشگری شرق تهران و دوشان تپه ، اهتمام هر چه بیشتر در انتقال اخبار صحیح و درست به شهروندان و تقویت ارتباطات مردمی و کارکنان از دیگر تاکیدات شهردار منطقه در این جلسه بود .
در ادامه ، رضا افشار ، رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت ها و اقدامات این حوزه گفت : مدیران ، رسانه ها و روابط عمومی ها سه ضلع حوزه اطلاع رسانی هستند و هدف ما هماهنگی و انسجام این سه گروه است .
او افزود : خوشبختانه ، ارتباط و تعامل خوبی با رسانه ها داشته و ارتباط و تعامل با رسانه ها در اولویت ماست و در کنار آن از ظرفیت خوب فضای مجازی نیز استفاده می کنیم .
در پایان این جلسه که مشاور و مدیر دفتر حوزه شهردار حضور داشتند ، شهردار منطقه با اهدای لوح تقدیر از رئیس و کارکنان حوزه روابط عمومی قدردانی کرد.

منبع خبر