رسیدگی به معضلات محلات منطقه۹ تهران در قالب طرح استقبال از بهار

شهردار منطقه۹ تهران همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری در راستای طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۱ در گام سوم، به معضلات و آسیب‌های محلات غرب تهران رسیدگی کرد. به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، محمدجواد خسروی شهردار منطقه به همراه معاونین و شهرداران نواحی در راستای طرح استقبال از نوروز […]

شهردار منطقه۹ تهران همسو با رویکرد مدیریت ارشد شهری در راستای طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۱ در گام سوم، به معضلات و آسیب‌های محلات غرب تهران رسیدگی کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، محمدجواد خسروی شهردار منطقه به همراه معاونین و شهرداران نواحی در راستای طرح استقبال از نوروز با بازدید از محلات منطقه۹، نسبت به رفع معضلات و کم و کاستی ها در غرب تهران اقدام کرد.
طرح روزشمار نوروز  ۱۴۰۱ که از  بهمن ماه ۱۴۰۰ شروع شده تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ ادامه دارد که در گام اول آن بازدید و رسیدگی به بوستان های منطقه۹ در دستور کار بود.
در گام دوم این طرح، شناسایی و معرفی ظرفیت های گردشگری غرب تهران مدنظر بوده است.
همچنین با ادامه این طرح در گام سوم بازدید و رسیدگی به معضلات و آسیب های محلات منطقه۹ انجام شد.
طرح روز شمار ۱۴۰۱ شامل اقدامات ویژه ای از جمله ساماندهی خیابان ها، جداره های شهری، پاکسازی برچسب کنی و امحای نوشته ها، ساماندهی حصارهای کارگاهی در حال ساخت، ساماندهی تابلوهای صنفی و ساماندهی ایستگاههای اتوبوس است.
ساماندهی میدان ها و پل ها از دیگر موارد اجرای طرح روز شمار نوروز۱۴۰۱ است که با رنگ آمیزی جداول و المانهای شهری، مرمت جداول و کفپوش های پیاده رو، رفع و تکمیل خط کشی معابر اطراف میدان ها و پل های سواره رو، مرمت آسفالت رینگ و ورودی میدان ها و پل های سواره رو، ترمیم تابلوهای شناسایی مسیر و نام میدان ها و تابلوهای راهنمایی و رانندگی همراه است.
همچنین لایروبی انهار و مبارزه با جانوران موذی، نورپردازی و آذین بندی و گل آرایی، نوسازی و ترمیم مخازن فرسوده، لکه گیری آسفالت معابر و مرمت جداول، دریچه ها و پلهای فلزی، بازپیرایی فضای سبز، شستشوی انهار، جداول و المانهای شهری رنگ آمیزی جداول و مبلمان بوستان ها، رنگ آمیزی المانها و تجهیزات ترافیکی، ساماندهی و زیباسازی مبادی ورودی شهر تهران از دیگر موارد قابل اجرا در مناطق شهری است که در منطقه۹ نیز در حال اجراست.

منبع خبر