رفع خطر نقاط نا ایمن در معابر و بوستان های شهرداری منطقه۱۳ تهران

معابر و بوستان های سطح منطقه با هدف ایمنی، جلوگیری از بروز خسارات و تامین رضایت شهروندان به طور مستمر بازدید می شوند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ با بیان این نکته که رعایت اصول بهداشت، ایمنی و محیط زیست، زیر بنای تمامی فعالیت ها و پیشرفت های […]

معابر و بوستان های سطح منطقه با هدف ایمنی، جلوگیری از بروز خسارات و تامین رضایت شهروندان به طور مستمر بازدید می شوند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ با بیان این نکته که رعایت اصول بهداشت، ایمنی و محیط زیست، زیر بنای تمامی فعالیت ها و پیشرفت های منطقه است، بر تقویت سیستم نظارت و مدیریت به منظور ایمن سازی محیط عاری از خطر برای شهروندان تاکید کرد.
او، نظارت بر عملکرد پیمانکاران و تمامی پروژه هایی که در سطح منطقه فعال هستند را لازم دانست و تصریح کرد پایش و بازدید مستمر بوستانها توسط کارشناسان HSE نواحی صورت گرفته و ارائه گزارش عدم انطباق موارد مشاهده شده جهت رفع نواقص و حصول ایمنی کامل به طور منظم انجام می شود.
وی درادامه گفت: این نظارت به منظور نهادینه سازی فرایند عملکرد بهداشت، ایمنی و محیط زیست و بر اساس دستور العمل های ابلاغی ، با هدف ایمن سازی و جانمایی صحیح کلیه تجهیزات و وسایل موجود در بوستانها اعم از زمین های بازی کودکان، وسایل بدنسازی، سیستم های روشنایی، آب نما، سرویس های بهداشتی و مبلمان پارکی انجام می شود.

منبع خبر