رفع یخ‌زدگی معابر با استفاده از ۴۰ تن نمک و شن

شهردار خوانسار گفت: در پی بارش سنگین برف در دو نوبت بیش از ۴۰ تن ماسه و نمک در سطح معابر اصلی شهر برای رفع یخزدگی پاشیده شد. مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اقدامات ستاد برف‌روبی شهرداری خوانسار، اظهار کرد: با آغاز بارش برف از شامگاه روز گذشته تمام معابر اصلی و […]

شهردار خوانسار گفت: در پی بارش سنگین برف در دو نوبت بیش از ۴۰ تن ماسه و نمک در سطح معابر اصلی شهر برای رفع یخزدگی پاشیده شد.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اقدامات ستاد برف‌روبی شهرداری خوانسار، اظهار کرد: با آغاز بارش برف از شامگاه روز گذشته تمام معابر اصلی و دارای شیب تند و منتهی به ارگان‌های امدادی و خدماتی و مدارس شهر با همت و حضور به موقع نیروهای خدمات شهری شهرداری خوانسار بازگشایی و تردد در این مسیرها جریان دارد.

وی افزود: عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی معابر سطح شهر توسط چهار دستگاه از انواع ماشین‌آلات شهرداری با مشارکت ۱۱ اکیپ انجام شد.

شهردار خوانسار گفت: با توجه به برودت هوا و سرمای شدید در دو نوبت صبح و عصر بیش از ۴۰ تن ماسه در سطح معابر برای رفع یخزدگی پاشیده و در سطح شهر نیز حدود دو هزار کیسه ماسه نمک توزیع شده است.

احمدی تصریح کرد: تمام نیروهای خدمات شهری به دلیل برودت هوا در حالت آماده‌باش و تعدادی به صورت شیفت در انبار نقلیه خدمات شهری حضور دارند.

وی تاکید کرد: شهروندان خوانساری در صورت نیاز برای تهیه کیسه‌های مخلوط ماسه و نمک به انبار شهرداری واقع در خیابان شهید رجایی نرسیده به پارک سرچشمه و انبار نقلیه و موتوری واقع در خیابان دانشگاه نرسیده به میدان جوان مراجعه کنند.

منبع خبر