رنگ و بوی خزان زینت بخش مراکز تفرجگاهی جنوب غربی پایتخت شد

شهردار منطقه ۱۸ تهران از ابتکار مدیریت شهری برای تلطیف روحیه شهروندان و افزایش چشم اندازهای بصری در بوستان های شاخص طی ایام پایانی فصل پائیز رونمائی کرد. محمد جواد خسروی با اشاره به این نکته که ایجاد جاذبه های گردشگری و نوآورانه همواره در زمره اولویت های مدیریت شهری در بخش خدمات شهری و فضای […]

شهردار منطقه ۱۸ تهران از ابتکار مدیریت شهری برای تلطیف روحیه شهروندان و افزایش چشم اندازهای بصری در بوستان های شاخص طی ایام پایانی فصل پائیز رونمائی کرد.
محمد جواد خسروی با اشاره به این نکته که ایجاد جاذبه های گردشگری و نوآورانه همواره در زمره اولویت های مدیریت شهری در بخش خدمات شهری و فضای سبز بوده، اظهار داشت : در ایام پایانی فصل برگ ریزان ، طرح و ایده گذر خزان با صرف کمترین هزینه و بر اساس بهره گیری از پتانسیل نیروی انسانی در اختیار در بخشی از معابر مراکز تفرجگاهی شاخص همچون قائم و بانوان نرگس اجرا و با اقبال عمومی رهگذران مواجه شده است.
وی ادامه داد : ایجاد جاذبه گردشگری و بستری مناسب برای ثبت تصاویر خاطره انگیز از فصل برگ ریزان موجب شده تا جمعیت قابل توجهی از این طرح و ایده مدیریت شهری دیدن و از آن بعنوان ابتکار خلاقانه و منحصر بفرد یاد نمایند.
این مقام مسئول همچنین در بخش دیگری از سخنان خویش پیرامون مقوله اهمیت زیباسازی و جلوه نگاری مراکز تفرجگاهی، معابر و میادین سطح منطقه یاد آور شد : شهروندان عزیز می توانند طرحها و ایده های نو و خلاقانه خویش را با مدیریت شهری در میان گذاشته و علاوه بر مشارکت در اداره امور شهر، از مزایای مادی و معنوی اقدامات خویش نیز بهره مند شوند.
جداره های بد منظر معابر شاخص جنوبغرب پایتخت بازپیرایی شد
خسروی افزود: موضوعاتی نظیر تغییرات جوی ، انجام تبلیغات محیطی غیر مجاز صنوف و وقوع برخی نا آرامی های اخیر در کشور موجب شده تا مناظر برخی از جداره های شهری کیفیت اولیه خویش را از دست داده و همین امر چهره محلات را دچار اغتشاش بصری نموده بود.
وی ادامه داد: با طراحی و برنامه ریزی صورت گرفته از سوی عوامل اجرایی اداره زیبا سازی معاونت شهری منطقه، مساحتی بالغ بر ۲۵ هزار متر از طول جداره های شهری با استفاده از مواد نانو و پوشاننده مورد بازپیرایی و بهسازی قرار گرفت.
این مقام مسئول همچنین از اجرای عملیات مشابه رنگ آمیزی و نقاشی جداره های مراکز آموزشی و معابر شاخص محلات بعنوان بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته به شمار می رود.

منبع خبر