روبان ۲۲ پروژه شهری در منطقه ۲۲ بریده شد

۲۲ پروژه عمرانی، رفاهی، اجتماعی، گردشگری و ترافیک با هدف مدیریت و توسعه‌ی کالبدی، اقتصادی، اجتماعی و همچنین تامین نیازهای مشترک ساکنان در منطقه با حضور «حسین نظر» معاون امور مناطق شهرداری تهران، «سید احمد علوی» عضو شورای شهر، مادر شهید «فیروز اقبالی» و اعضای شورایاری محله‌ها به بهره برداری رسید.  همزمان با چهلمین و […]

۲۲ پروژه عمرانی، رفاهی، اجتماعی، گردشگری و ترافیک با هدف مدیریت و توسعه‌ی کالبدی، اقتصادی، اجتماعی و همچنین تامین نیازهای مشترک ساکنان در منطقه با حضور «حسین نظر» معاون امور مناطق شهرداری تهران، «سید احمد علوی» عضو شورای شهر، مادر شهید «فیروز اقبالی» و اعضای شورایاری محله‌ها به بهره برداری رسید.

 همزمان با چهلمین و سومین بهار انقلاب اتفاقات خوشایندی برای ساکنان منطقه ۲۲ رقم خورد. «وحیدرضا انارکی محمدی» شهردار منطقه ۲۲ درباره پروژه ها توضیح می‌دهد: «  ۱۲ پروژه در حوزه فنی و عمران، ۹ پروژه در حوزه حمل و نقل و ترافیک و یک پروژه در حوزه خدمات شهری است. بخشی از پروژه‌های عمرانی سال‌ها نیمه کاره رها شده بود که در مدت زمان کوتاه دو ماه توانسته‌ایم این پروژه‌ها را با هدف رفاه حال شهروندان به بهره برداری برسانیم، یکی از این پروژه‌ها معبر خیابان نسیم ۱۶ در بلوار کوهک است که دسترسی شهروندان از بلوار کوهک به بزرگراه آزادگان شمال به جنوب  فراهم شده است. شهرداری منطقه ۲۲ در تلاش است به سرعت پروژه هایی را که از گذشته نیمه کاره رها شده است  به ثمر رساند، از جمله پروژه زیرگذر در شهرک یاس بلوار کوهک و پروژه‌های توسعه محلی را در سال آینده به جدیت دنبال خواهد کرد.» افتتاح پروژه‌هایی چون احداث معبر نسیم ۱۶ شرقی به بزرگراه آزادگان، فاز یک آبرسانی بوستان جنگلی لتمال و بوستان خرگوش دره، افتتاح پل عابرپیاده بزرگراه شهید خرازی روبروی بیمارستان تریتا، راه اندازی زمین چمن مصنوعی فجر، احداث پیاده رو  خیابان‌های جدی اردبیلی و مجتبی تهرانی و ساخت توقفگاه اضطراری بزرگراه آزادگان از جمله این طرح‌هاست.

به گفته محمدی هریک از این پروژه ها در نوع خود کم نظیرند و می‌توانند برخی از نیازها و دغدغه‌های اهالی را مرتفع کنند. محمدی در ادامه به همسو بودن پروژه‌ها با نیازهای ساکنان اشاره می‌کند و می‌گوید: «منطقه ۲۲ یکی از مناطق کلیدی شهر تهران است. از این رو درصدد هستیم تا استانداردهای زندگی در آن را با ارتقاء سرانه‌های فرهنگی، اجتماعی و خدماتی بالا برده و به حد مطلوب برسانیم. هدف نهایی همه این پروژه ها، تبیین همسویی فعالیت‌های عمرانی شهرداری با نیازهای واقعی شهروندان است. چراکه این فعالیت ها براساس نیازها و اولویت‌های هر محله پیش بینی و انجام شده است. امروز مردم از شهرداری انتظار احداث پروژه‌هایی را دارند که رفاه و آسایش و امنیت را برایشان به ارمغان بیآورد و خوشبختانه شهرداری این منطقه هم در این زمینه موفق بوده و توانسته رضایت شهروندان را جلب کند. در همین راستا اصلاح هندسی و بازگشایی بلوار پرستش در بلوار هاشم زاده شمالی در مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و احداث مسیر دوچرخه سواری بلوار باغ گیاه شناسی در مساحت دو کیلومتر و ۵۰۰ متر طول و اصلاح هندسی ورودی بلوار پژوهشگاه صنعت نفت انجام شد. همچنین یکی از مهم‌ترین خواسته اهالی این منطقه ،توسعه حمل و نقل عمومی است که نوسازی ناوگان خط ۳۲۴ اتوبوسرانی در مسیر مترو صادقیه به شهرک شهید باقری به عنوان یکی از پرمسافرترین خط اتوبوسرانی منطقه ۲۲ در برنامه قرار دارد.»

منبع خبر