کل 8275 امروز 1
  • تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 - April - 2024
  • ساعت :

    روز زن فرصتی برای بانوان جهت تقویت احساس مسئولیت است

    مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: روز زن تلنگری است برای زنان تا نسبت به نقشی که دارند و عاملیتشان بیشتر احساس مسئولیت کنند. به گزارش برنا؛ صبح امروز در جشن تقدیر از بانوان شاغل در وزارت کشور با حضور مشاور شهردار و مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران در بوستان بانوان بهشت مادران برگزار شد. مریم اردبیلی در جمع […]

    مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: روز زن تلنگری است برای زنان تا نسبت به نقشی که دارند و عاملیتشان بیشتر احساس مسئولیت کنند.

    به گزارش برنا؛ صبح امروز در جشن تقدیر از بانوان شاغل در وزارت کشور با حضور مشاور شهردار و مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران در بوستان بانوان بهشت مادران برگزار شد.

    مریم اردبیلی در جمع بانوان شاغل در وزارت کشور عنوان کرد: زنان اگرنسبت به  مقاومت فرهنگی، تاثیرگذاری  و عامل بودن آگاه شوند  می توانند در برابر جو پیرامون و هرآنچه اطرافشان هست بایستند و قد علم کنند. همانگونه که حضرت زینب (س) در کربلا در برابر تمامی الفاظی که برای اهل بیت امام حسین (ع) بر زبان ها می آمد و همه آنها را شکست خورده می خواندند، ایستادند و تنها یک جمله بر زبان آوردند که جز زیبایی چیزی نمی بینم. امروز با گذشت قرن ها تنها همان یک جمله از آن واقعه در تاریخ نقش بسته است.

    وی افزود: این زنان هستند که می توانند انتخاب کنند در کدام جایگاه قرار بگیرند. زنی منفعل که با جریان غالب و روایت هایی که دیگران برایش می سازند همراه شود یا زنی با قدرت عاملیت که تصویری متفاوت برای محیط پیرامونش خلق کند؟

    اردبیلی با تاکید بر اینکه اگر زنان عاملیت را انتخاب کنند بی شک قطعه ای از تصویر زیبای آینده به دست آنها خلق خواهد شد، خاطر نشان کرد: زنان باید با تقویت جایگاه خود گوهر درونی را بیابند و در ترسیم آن نقش آفرینی کنند. که این نقش ها الزاما نباید نقشی پیچیده و بزرگ باشند. همین خرده روایت هایی که زنان هر روزه با عشق در زندگی و محیط اطرافشان جاری می کنند، از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

    منبع خبر

    نوشته های مشابه

    مشکل روشنایی شهر سرداران مرتفع گردید
    27 فروردین 1403

    مشکل روشنایی شهر سرداران مرتفع گردید

    با توجه به پیگیریهای سرکار خانم زهرا موسوی مدیر موسسه خیریه “امید به زندگی” و اقدامات مجدانه آقای منجزی دستیار فرماندار در امر مردمی سازی در شهرستان شوشتر ،در خصوص مشکل روشنایی برق شهر سرداران توسط اداره توزیع برق شهرستان شوشتر انجام گردید نصب 12عددلامپ 2عدد فتوسل 2عدد کنتاکتور 5عدداسترات

    اجرای پروژه ها و انعقاد قراردادهای سال ۱۴۰۳ در منطقه 22 تهران کلید خورد
    27 فروردین 1403

    اجرای پروژه ها و انعقاد قراردادهای سال ۱۴۰۳ در منطقه 22 تهران کلید خورد

    به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22 تهران،دومین جلسه بررسی نحوه اجرای پروژه ها و انعقاد قراردادهای سال 1403 منطقه 22 با حضور مسعود نصرتی شهردار منطقه و مسعود حق لطفی مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهر تهران برگزار شد.  طی تفاهمنامه‌ای که در هفته های گذشته […]

    جلسه بررسی موضوعات ترافیکی در شهرداری قاین
    27 فروردین 1403

    جلسه بررسی موضوعات ترافیکی در شهرداری قاین

    به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین ، به منظور بررسی و پیگیری سرویس و اجرای دوربین های نظارتی و ترافیکی سطح شهر جلسه ای با حضور شهردار قاین و رئیس پلیس راهور برگزار شد .

    جلسه کمیسیون عمران شهرداری قاین
    27 فروردین 1403

    جلسه کمیسیون عمران شهرداری قاین

    به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر قاین ، جلسه کمیسیون عمران شهرداری با حضور شهردار ، مدیران شهری، مدیران نواحی ، کارشناسان و پیمانکاران پروژه های عمرانی شهرداری با هدف بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه ها برگزار شد . دکتر غلام پور شهردار قاین […]

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    برو بالا