رونق شهر یزد در سال جدید

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور؛” بلدیه آنلاین ” به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، شهردار یزد در نشست علنی شورای اسلامی شهر گفت: در سال جاری بخشی از سیاست‌های اجرایی بودجه اجرایی شده و در سال آینده نیز دنبال خواهد شد لذا امیدواریم در جریان فرایند بررسی بودجه، با اختصاص […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور؛” بلدیه آنلاین ” به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد، شهردار یزد در نشست علنی شورای اسلامی شهر گفت: در سال جاری بخشی از سیاست‌های اجرایی بودجه اجرایی شده و در سال آینده نیز دنبال خواهد شد لذا امیدواریم در جریان فرایند بررسی بودجه، با اختصاص زمانی روی این مباحث نیز بحث و بررسی صورت گیرد.

ابوالقاسم محی الدینی اظهار کرد: بودجه ۵۵ هزار میلیارد ریالی شهرداری یزد که امروز تقدیم شورای اسلامی شهر شد، حاصل تلاش ۳.۵ ماهه همکارانمان در شهرداری و بررسی پیشنهادات فراوان در این رابطه است و امیدواریم بتوانیم با همین منابع محدود و استفاده از ظرفیت های شهرداری خدمات ارزنده‌ای را به همشهریان خود ارائه کنیم.

وی با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی بودجه سال آینده نسبت به سال جاری، گفت: عدالت محوری، اصل بودجه شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳ است و در اختصاص بودجه به مناطق مختلف نگاه ویژه شده است.

محی الدینی افزد: مناطقی که درآمد کمتر و محرومیت بیشتری دارند، امسال افزایش بودجه تا ۲ برابر را داشتند تا بتوانیم انضباط مالی خوبی را به منظور رفع محرومیت‌ها بر بودجه حاکم کنیم.

شهردار یزد اظهار داشت: از خصوصیات دیگر بودجه امسال، احداث معابر جدید است به گونه‌ای که تا پایان آذرماه سال ۱۴۰۳، در هر منطقه یک معبر اصلی را به منظور توزیع و هدایت ترافیک احداث می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً در ادامه مسیر نیز در کمیسیون‌های تخصصی بررسی بودجه حضور خواهیم یافت و از تغییرات اصلاحی بودجه استقبال خواهیم کرد تا بتوانیم با تصویب به موقع آن، از ابتدای سال آینده شاهد اجرای آن باشیم.