رونمایی از المان «فرج» در میدان ولیعصر(عج) شیراز

همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت امام زمان(عج)، مراسم رونمایی از المان فرج و نصب پرچم «یا مهدی(عج)» در میدان حضرت ولیعصر(عج) شیراز جمعه، ۲۷ اسفندماه برگزار شد. سیداحسان اصنافی،  شهردار شیراز در این مراسم گفت: سعی کنیم در فعالیت‌های عمرانی، هویت معنوی و فرهنگی را به نمایش بگذاریم. وی با اشاره به اینکه نمادهای […]

همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت امام زمان(عج)، مراسم رونمایی از المان فرج و نصب پرچم «یا مهدی(عج)» در میدان حضرت ولیعصر(عج) شیراز جمعه، ۲۷ اسفندماه برگزار شد.

سیداحسان اصنافی،  شهردار شیراز در این مراسم گفت: سعی کنیم در فعالیت‌های عمرانی، هویت معنوی و فرهنگی را به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه نمادهای فرهنگی، خود گویای نام مکان است، افزود: نمادهای فرهنگی را به نمایش بگذاریم تا دیگر نیازی نباشد شهروندی به دنبال تابلو میدان ولی عصر باشد.

شهردار شیراز اظهار کرد: این نوع المان از لحاظ معنوی دارای توجه بسیاری است که ان‌شاءالله در ظل توجهات حضرت بتوانیم دیگر المان‌های مذهبی را نیز داشته باشیم.

روح‌الله مظفری، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز نیز در این مراسم گفت: امسال سال مهدوی نام گرفته است و شهرداری شیراز ساخت المان فرج و پرچم یامهدی را در دستور کار قرار دارد.

وی به ارتفاع ۲۰ متری این پرچم اشاره کرد و افزود: پرچم یا مهدی (عج) با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان و المان فرج با هزینه ۳۰۰ میلیون تومان در میدان ولی عصر(عج) شیراز نصب شده است که با توجه به اسم این میدان به سمت فضای مذهبی پیش رفته‌ایم.

منبع خبر