رونمایی از طرح دیوارنگاره چهارراه آیت‌الله کاشانی

شهرداران آنلاین/مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان تأکید کرد: این سازمان در آستانه انتخابات از تمامی ظرفیت خود در راستای یادآوری مشارکت حداکثری برای این اتفاق مهم استفاده می‌کند. محمدرضا عبدلی خالدی خاطرنشان کرد: بر این مبنا طرحی دربردارنده کلام امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین نمادهای حضور حداکثری اقشار […]

شهرداران آنلاین/مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان تأکید کرد: این سازمان در آستانه انتخابات از تمامی ظرفیت خود در راستای یادآوری مشارکت حداکثری برای این اتفاق مهم استفاده می‌کند.

محمدرضا عبدلی خالدی خاطرنشان کرد: بر این مبنا طرحی دربردارنده کلام امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین نمادهای حضور حداکثری اقشار مختلف مردم، به ابعاد ۳*۱۵ در قلب شهر نقش بست و این نخستین گام در اجرای طرح های انتخاباتی سازمان در این بازه ۲۰ روزه است.

وی یادآور شد: پل قطب راوندی در دو مسیر رفت و برگشت، پل دانش از دیگر مکان‌هایی است که تا چند روز آینده برای نصب بنرهای تبلیغاتی آماده می‌شوند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان متذکر شد: نصب چند استند در نقاط مختلف شهر، فضاسازی و بسترسازی جهت نصب پوسترهای تبلیغاتی از دیگر اقدامات سازمان در ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی است.