رونمایی از مسیر طلایی گردشگری در منطقه ۲۲ تهران

روح‌الله دلیری مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران گفت: در این  نمایشگاه بیش از ۴۰ سرفصل شامل شرح وظایف و خدمات انجام شده در زمینه کارهای عمرانی ، آسفالت و اصلاح هندسی به صورت اینفوگرافیک و کیو آر کد به بازدیدکنندگان ارائه دادیم . دلیری […]

روح‌الله دلیری مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران در حاشیه نمایشگاه شهرهای خواهرخوانده و توانمندی مدیریت شهری تهران گفت: در این  نمایشگاه بیش از ۴۰ سرفصل شامل شرح وظایف و خدمات انجام شده در زمینه کارهای عمرانی ، آسفالت و اصلاح هندسی به صورت اینفوگرافیک و کیو آر کد به بازدیدکنندگان ارائه دادیم .

دلیری گفت: بخش دیگری از فعالیت غرفه شهرداری منطقه ۲۲ در نمایشگاه «خدمت ماندگار» بود که فعالیتها و اقدامات ماندگار شهردار، معاونین و مدیران نواحی شهرداری منطقه ۲۲ را به صورت فتو تیتر شامل عکس ، عنوان و شرح خدمات را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادیم. ضمن اینکه خدمات معتمدان و اهالی منطقه در قالب مشارکت در طرحهای عمرانی نیز در بخش خدمت ماندگار معرفی شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران گفت: بخش دیگر نمایشگاه معرفی نخبگانی بود که موفق به ساخت نخستین پهباد آتش نشان و یا پهباد شناسایی موارد حرارتی مانند آتش سوزیها بویژه در عرصه های جنگلی چیتگر در منطقه ۲۲ شده اند و یا طراحان اتصال ۱۱۰ پهباد در آسمان منطقه که با برنامه نویسی نوشته و یا تصاویر را در آسمان به نمایش درمی آورند.

وی در باره بازیافت پسماند و تفکیک زباله گفت: ما ۳۰ درصد ریجکت زباله داریم که قرار است این مقدار سوزانده  و با انرژی حاصل از آن برق مناطقی از غرب تهران تامین شود. ضمن اینکه در این خصوص انتقال تجربیات دو شهر بولزانیا در ایتالیا و وین اتریش نیز در نمایشگاه پیگیری شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران گفت: در نمایشگاه همچنین طراحی و اجرای مسیر طلایی گردشگری در منطقه ۲۲ توسط شهردار تهران رونمایی شد که بر اساس آن با شناسایی و معرفی ۱۷ نقطه گردشگری، گردشگران برای استفاده از این نقاط  به ۳۰ ساعت زمان نیاز دارند.

وی در پایان گفت:  با استفاده از هوش مصنوعی موضوع دیدارهای مردمی با شهردار منطقه ۲۲ تهران نیز ساماندهی و زمانبندی آن محاسبه خواهد شد.

منبع خبر