رویکرد شهرداری ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی باید فرهنگی باشد

همزمان با دهه مبارک فجر و آغاز ماه مبارک رجب، مراسم زیارت عاشورا و غبارروبی مزار شهید گمنام در محوطه شهرداری کرمانشاه و با حضور جمع کثیری از پرسنل و با حضور دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه برگزار شد. دکتر نوروزی در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و اعیاد ماه مبارک رجب اظهار […]

همزمان با دهه مبارک فجر و آغاز ماه مبارک رجب، مراسم زیارت عاشورا و غبارروبی مزار شهید گمنام در محوطه شهرداری کرمانشاه و با حضور جمع کثیری از پرسنل و با حضور دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه برگزار شد.

دکتر نوروزی در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و اعیاد ماه مبارک رجب اظهار داشت: برگزاری مراسمات در ایام الله دهه فجر یادآور خاطرات دوران انقلاب است، چراکه نسل جدید ما باید با انقلاب آشنایی بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه روایت موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است افزود: این فرهنگ باید به نسل بعدی منتقل شود.

شهردار کلان‌شهر کرمانشاه با بیان اینکه فعالیت فرهنگی و انقلابی ارزش بالایی دارد تصریح کرد: بیش از ۴٠٠ وظیفه مختلف برای ما مشخص شده است، برخی مربوط به فیزیک شهر است، اما بخش مهمی مربوط به فرهنگ می‌شود که باید مروج آن باشیم.

نوروزی با اشاره به اینکه دستگاه های دیگری نیز در حوزه فرهنگی فعالیت می‌کنند گفت: اما چون اداره شهر با شهرداری است، باید فعالیت بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از موارد مهم حوزه فرهنگی، مسئله اخلاق و فرهنگ انقلابی است خاطرنشان کرد: اوایل انقلاب فرهنگ دیگری در جامعه حاکم بود، مردم بدون توجه به منافع کار می‌کردند، مدیران در بین مردم بودند و باید همین فرهنگ ادامه یابد که اگر از آن غافل شویم، باخته ایم.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه همین فرهنگ باعث پیروزی در هشت سال دفاع مقدس شد اظهار داشت: در خانواده بزرگ شهرداری کرمانشاه باید هدف مشترک تمامی پرسنل، خدمت به مردم باشد.

نوروزی با بیان اینکه اگر عملکرد ما موجب رضایت و آسایش شود، عبادت است گفت: اگر نیت ما خدایی باشد خدا نیز کمک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه بعنوان شهردار وظیفه دارم به معیشت کارکنان رسیدگی کنم بیان کرد: باید فرهنگ درون سازمانی را تغییر دهیم که متأسفانه درحال کنونی وضعیت مطلوبی ندارد.

شهردار کلان‌شهر کرمانشاه در ادامه و با تاکید بر همدلی و همراهی پرسنل مجموعه شهرداری برای پیشبرد اهداف، خطاب به پرسنل اظهار داشت: نکاتی که درخصوص کار دارید حتماً می‌شنوم و بزودی با برگزاری ملاقات عمومی با همکاران مسائل و مشکلات آنان را بررسی و پیگیری خواهم کرد.

نوروزی در پایان با اشاره به اعیاد پیش، عید انقلاب، رجب، شعبان، نوروز و… خاطرنشان کرد: باید برای مجموعه کاری و زندگی شخصی برنامه داشته باشیم و از روزمرگی خارج شویم.

گفتنی‌است که این برنامه با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، ستاد اقامه نماز و پایگاه بسیج سمانه شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

منبع خبر