رییس شورای شهر مشکات: مشکلات سالن ورزشی شهر حل شده است

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”، رییس شورای شهر مشکات گفت: مشکلات سالن ورزشی برطرف شده و بزودی ورزشکاران می توانند از این سالن استفاده کنند. علی اکبر جلالی گفت: قرارداد هیئت ورزشی مشکات با اداره ورزش و جوانان تمام شده بود و طبیعتا باید سالن دوباره به مزایده گذاشته می‌شد اما چون […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین”، رییس شورای شهر مشکات گفت: مشکلات سالن ورزشی برطرف شده و بزودی ورزشکاران می توانند از این سالن استفاده کنند.

علی اکبر جلالی گفت: قرارداد هیئت ورزشی مشکات با اداره ورزش و جوانان تمام شده بود و طبیعتا باید سالن دوباره به مزایده گذاشته می‌شد اما چون لامپ ها و سیستم روشنایی آن با مشکلات زیادی روبرو بود اداره ورزش و جوانان از تحویل گرفتن سالن خودداری کرد.

جلالی گفت: با مذاکراتی که اداره ورزش و جوانان با فرزندان مرحوم حاج رضا کریمی داشتند قرار شد هزینه تعمیرات سیستم روشنایی سالن را پرداخت کرده و مدیریت آن را برعهده بگیرندـ

وی افزود: با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان سالن آماده شد و در مرحله بعدی باید نسبت به اصلاح و تقویت آمپر از طریق اداره برق شهرستان کاشان اقدام کرد. شورا مکاتبات لازم را با اداره برق انجام داده و پس از حل این مشکل سالن در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.