زنگ تحرک و ورزش در مدارس منطقه ۱۳ تهران به صدا درآمد

شهردار منطقه۱۳ تهران گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور ارتقای سلامت جسمی و روانی کودکان و نوجوانان، زنگ تحرک ایستگاه های ورزش در مدارس منتخب منطقه ۱۳ نواخته شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی با بیان اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ […]

شهردار منطقه۱۳ تهران گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید و به منظور ارتقای سلامت جسمی و روانی کودکان و نوجوانان، زنگ تحرک ایستگاه های ورزش در مدارس منتخب منطقه ۱۳ نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی با بیان اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ تحرک، فعالیت های ایستگاه های تندرستی مدارس از سر گرفته شد، گفت : با هدف ترویج مشارکت دانش آموزان در ورزش های عمومی، فعالیت ایستگاه های تندرستی مدارس با نواختن زنگ تحرک  زیر نظر  مربیان مجرب ورزش و آموزش حرکات کششی  و ایروبیک آغاز شده است.


او از دانش آموزان به عنوان سفیران اصلی در جامعه و خانواده در حوزه سلامت نام برد و افزود: در کنار برنامه های تفریحی و فرهنگی، مسابقات ورزشی نیز برای مدارس در نظر گرفته شده است که به صورت پایلوت، یک رشته ورزشی به دانش اموزان آموزش داده می شود تا تندرستی و آمادگی جسمانی آنها افزایش یابد.
شهردار منطقه ۱۳ خاطر نشان کرد : برنامه ورزشی و مفرح در مناسبت ها ویژه همه گروه های سنی در منطقه از جمله در بوستان ها، ایستگاه های تندستی و مراکز آموزشی اجرائی شده است.

منبع خبر