ساخت بهترین هتل و رصدخانه در “پارک شیرین” کرمانشاه

نایب رئیس شورای شهر کرمانشاه از پارک شیرین به عنوان یکی از ظرفیت های مطلوب گردشگری شهر کرمانشاه یاد کرد و گفت : این پارک موقعیت جغرافیایی بسیار مطلوبی در کرمانشاه دارد و در دل مرکز شهر واقع شده است. احسانی نایب رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت : پارک شیرین بر روی یک تپه بلند […]

نایب رئیس شورای شهر کرمانشاه از پارک شیرین به عنوان یکی از ظرفیت های مطلوب گردشگری شهر کرمانشاه یاد کرد و گفت : این پارک موقعیت جغرافیایی بسیار مطلوبی در کرمانشاه دارد و در دل مرکز شهر واقع شده است.
احسانی نایب رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت : پارک شیرین بر روی یک تپه بلند احداث شده و منظر شهر کرمانشاه از بالای آن واقعا دیدنی است.
احسانی گفت: این شرایط موجب شده که پارک شیرین پتانسیل بسیار بالایی برای احداث پروژه های گردشگری و رفاهی داشته باشد و بحث هایی هم صورت گرفته که یک رصدخانه در این پارک احداث شود.
وی افزود: با توجه به نزدیکی پارک شیرین به پارکینگ شهرداری که محل استقرار پزشکان است، این پارک ظرفیت بسیاری برای توسعه خدمات به توریست های حوزه درمان دارد و می توان یک هتل پنج ستاره در این پارک احداث کرد.
احسانی در خصوص عدم انجام پروژه های گردشگری در پارک شیرین گفت: اولین مشکل و شاید بتوان گفت بزرگترین مشکل این پارک، تامین آب است و در حال حاضر فضای سبز این مجموعه با تانکر آبرسانی می شود.
نایب رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت: تامین آب زیربنای توسعه این مجموعه خواهد بود و اگر این مشکل رفع شود، می توان در گام بعد به اجرای پروژه های گردشگری و توریستی در این پارک پرداخت .

منبع خبر