ساخت ۱۰ ورزشگاه طی ۴ سال اخیر در شهر اصفهان

شهردار اصفهان گفت: پروژه های متعدد شهر اصفهان از عید قربان تا عید غدیر رونمایی و افتتاح می شود.

ساخت 10 ورزشگاه طی 4 سال اخیر در شهر اصفهان

شهردار اصفهان گفت: پروژه های متعدد شهر اصفهان از عید قربان تا عید غدیر رونمایی و افتتاح می شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» اظهار کرد: برنامه افتتاحیه های هفتگی شهرداری اصفهان، با سرعت جلو می رود و این روزها به دلیل تعدد پروژه های آماده بهره برداری، در فاصله عید تا عید (اعیاد قربان تا غدیر) هر روز رونمایی و افتتاحیه هایی پیش بینی شده است.

*ساخت ۱۰ ورزشگاه طی ۴ سال اخیر در شهر اصفهان

وی ادامه داد: برخی از این طرح ها در قالب های رسانه ای به شهروندان تقدیم و برخی هم با حضور محدود دست اندرکاران در فضای باز بهره برداری می شود و در کل بر اساس ابلاغیه های ستاد کرونا عمل خواهیم کرد. 

شهردار اصفهان تصریح کرد: از جمله این طرح ها بهسازی و نوسازی ۵ ورزشگاه از سوی سازمان فرهنگی – اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان است تا سرانه فضاهای ورزشی شهر در نقاط مختلف افزایش یابد و در تابستان زمینه بهره برداری از اوقات فراغت سالم و امکانات ورزشی – تفریحی برای کودکان، جوانان و نوجوانان فراهم شود.

وی ادامه داد: سال گذشته هم ۲۰ ورزشگاه در نقاط مختلف شهر، تجهیز و نوسازی شد و ۱۰ ورزشگاه هم در این چهار سال در نقاط مختلف شهر به ویژه مناطق کمتربرخوردار از جمله زینبیه ساخته شد.

*رونمایی از پلاک های پستی جدید شهر اصفهان

نوروزی بیان کرد: در هفته جاری، پلاک های پستی شهر اصفهان با همکاری اداره کل پست و شهرداری اصفهان رونمایی خواهد شد، این پلاک ها دارای امکاناتی مانند کدخوان دیجیتال است و امکان دریافت کدپستی و اطلاعات دیگر از طریق بارکدها وجود دارد.

وی افزود: این طرح به ساماندهی پلاک های پستی، زیبایی چهره شهر و همسان شدن پلاک ها کمک می کند که همزمان با رونمایی نصب آن در منطقه هشت آغاز می شود.

*مجموعه پروژه های تصفیه، ذخیره و انتقال آب خاکستری بهره برداری می شود

شهردار اصفهان با بیان اینکه همچنین مجموعه پروژه های مهمی که در مناطق در حوزه آب خاکستری اجرا شده بود به صورت همزمان افتتاح می شود، گفت: این طرح ها شامل مجموعه پروژه های تصفیه، ذخیره و انتقال آب خاکستری  و استفاده از آن برای آبیاری فضای سبز است که از سوی معاونت خدمات شهری اجرا شده است.

وی افزود: همچنین پروژه های بزرگی مانند میدان شهدای هسته ای و سه خیابان اطراف آن به عنوان یک اقدام ویژه در منطقه چهار شهرداری اصفهان در هفته های آینده در خدمت شهروندان قرار می گیرد.

نوروزی گفت: به علت شیوع کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونا، همه مراکز گردشگری شهرداری اصفهان تا اطلاع ثانوی تعطیل شده تا با آسیب کمتری از پیک پنجم این بیماری عبور کنیم.

کد محتوا ۳۵۹۵۲

برچسب ها