سازمان آرامستان های شهرداری تبریز پیشگام صرفه جویی آب و برق

شهرداران انلاین/سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با ارائه یک برنامه ابتکاری نسبت به صرفه جویی در مصرف آب و برق در بین ارگان های عمومی پیشگام شده است. به گزارش شهریار، فرخ جلالی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در خصوص این طرح ابتکاری گفت: درپی افزایش بی سابقه دمای هوا و بالا رفتن استفاده […]

شهرداران انلاین/سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با ارائه یک برنامه ابتکاری نسبت به صرفه جویی در مصرف آب و برق در بین ارگان های عمومی پیشگام شده است.

به گزارش شهریار، فرخ جلالی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در خصوص این طرح ابتکاری گفت: درپی افزایش بی سابقه دمای هوا و بالا رفتن استفاده از آب و برق در سطح شهر، این سازمان نسبت به اجرای طرح صرفه جویی در مصرف آب و برق اقدام کرده است.
وی ادامه داد:‌ بر این اساس، از این پس تا پایان فصل گرما، برق تمام سازمان از ساعت ۱۱ تا ۱۳ قطع شده و انرژی الکتریکی محدوده وادی رحمت توسط ژنراتور مرکزی سازمان تامین خواهد شد.
فرخ جلالی تصریح کرد: بدین ترتیب بار میزان برق مصرفی سازمان از دوش شبکه سراسری برداشته می شود.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات تامین آب شرب در سطح شهر، اظهار داشت: این سازمان در سراسر وادی رحمت نسبت به تفکیک آب شرب و آب خام اقدام نموده و بدین ترتیب آبیاری فضای سبز، شست و شو و اموراتی که نیاز به آب شرب ندارد توسط آب خام انجام خواهد گرفت.