سازمان همیاری شهرداری های استان نقش بسزایی در هم افزایی شهرداری های استان دارد

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان به همراه چند تن از مدیران سازمان همیاری با حضور در شهرستان ورزنه با شهردار ورزنه دیدار و گفتگو کردند. رسول جهانگیری در نشست هم اندیشی شهردار ورزنه ضمن تقدیر از تلاش های ایشان و گزارش اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته بر لزوم تقویت همکاری های فی […]

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان به همراه چند تن از مدیران سازمان همیاری با حضور در شهرستان ورزنه با شهردار ورزنه دیدار و گفتگو کردند.
رسول جهانگیری در نشست هم اندیشی شهردار ورزنه ضمن تقدیر از تلاش های ایشان و گزارش اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته بر لزوم تقویت همکاری های فی ما بین تاکید کرد.
وی در زمینه چگونگی ارائه خدمات بهینه به شهرداریها و ورود بر عرصه های سرمایه گذاری و مشارکت مباحثی را مطرح و برایجاد ظرفیت های جدید با نگاه افزایش بهره وری سازمان همیاری و شهرداری ها اشاره کرد و بر هم افزایی و تعامل دو سویه تاکید کرد.
در ادامه این نشست شهردار ورزنه نیز ضمن استماع گزارش فعالیت ها و اقدامات انجام یافته در سازمان همیاری عنوان کرد تغییر نگرش مدیریت سازمان همیاری شهرداری های استان نوید بخش اتفاقات خوبی است.
اخگر گفت: سازمان همیاری بازوی مهمی برای شهرداری های استان از جمله شهرهای کم برخوردار است و امید است با این حرکت نو همکاری و تعامل بیشتری بین سازمان و شهرداری ها ایجاد گردد.