سازمان همیاری شهرداری ها نگاه ویژه تری به قهجاورستان داشته باشد

شهردار قهجاورستان صبح امروز در دیدار با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان، با اشاره به ارتباط دو سویه شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر گفت: باعث افتخار است که مجموعه مدیریت شهری یک صدا در جهت خدمت رسانی بی منت برای مردم عزیز قهجاورستان قدم بر می داریم و از سازمان همیاری شهرداری […]

شهردار قهجاورستان صبح امروز در دیدار با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان، با اشاره به ارتباط دو سویه شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر گفت: باعث افتخار است که مجموعه مدیریت شهری یک صدا در جهت خدمت رسانی بی منت برای مردم عزیز قهجاورستان قدم بر می داریم و از سازمان همیاری شهرداری های استان نیز انتظار است با حمایت ها و پشتیبانی ها به این منطقه نگاه ویژه تری داشته باشد.
محمود صادقین شهردار قهجاورستان ضمن تقدیر و تشکر از حرکت مدیر عامل سازمان در راستای حضور در شهرها و برگزاری جلسات هم اندیشی، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده ، درخواست ها و نیازهای این شهر را در حوزه های مختلف ارائه نمود.
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان ضمن تقدیر از استقبال شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از تعامل شایسته و دو سویه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در جهت ارائه خدمت به مردم شریف شهر قهجاورستان اظهار خرسندی کرد.
رسول جهانگیری با تشریح اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در خصوص برنامه های این سازمان در سال جاری گزارش جامعی ارائه نمود و بر لزوم برقراری ارتباط موثر و تعاملات مداوم سازمان با شهرداری های استان برای ارائه خدمات مطلوب تر و اثر گذاری حداکثری در حوزه مدیریت شهری تاکید کرد .
وی با تاکید بر تلاش و پیگیری همه جانبه برای به سرانجام رسیدن برنامه های سازمان ادامه داد: این امر مستلزم برقراری ارتباط موثر با مدیران شهری است که برای این منظور حضور در شهرها و برگزاری جلسات مشترک و مستمر در سطوح مختلف مدیریتی و کارشناسی در دستور کار این سازمان است.
رئیس شورای اسلامی شهر قهجاورستان نیز در ادامه گفت: ارائه گزارش مدیر عامل سازمان همیاری ما را نسبت به وظایف این سازمان آشنا کرد و قطعا عملکرد مدیر عامل سازمان نشان از نگاه مثبت ایشان به شهرداری ها است.
عباس شاکری به برخی مسائل و مشکلات و ظرفیت های این شهر اشاره کرد و خواستار پشتیبانی های مشاوره ای و کارشناسی در حوزه های عمرانی، حقوقی و فناوری اطلاعاتی شد.