سالاری پور خبر داد: تشکیل دبیرخانه مردمی‌سازی پروژه‌های شهری در منطقه ۱۴ تهران

شهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: برای شناسایی نیازهای شهری و طراحی پروژه ها ، ارتباط با مردم و استفاده از نظر، خواسته و حضور فعال آنها موثر خواهد بود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه از تشکیل دبیرخانه مردمی سازی پروژه های شهری به منظور توسعه محلات این […]

شهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: برای شناسایی نیازهای شهری و طراحی پروژه ها ، ارتباط با مردم و استفاده از نظر، خواسته و حضور فعال آنها موثر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه از تشکیل دبیرخانه مردمی سازی پروژه های شهری به منظور توسعه محلات این منطقه و اجرای کیفی پروژه ها با پیشنهادات و مشارکت مستقیم شهروندان خبرداد.

شهردار منطقه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی اجرای پروژه های سال آینده با تاکید بر برنامه ریزی و اولویت بندی اجرای پروژه ها بر اساس نیاز سنجی و رای گیری از خود مردم منطقه گفت: در پدید آوری پروژه ها و اولویت مدیریت شهری، علاوه بر کارشناسی تخصصی برای شناسایی نیازهای شهری، ارتباط با مردم و استفاده از نظر، خواسته و حضور فعال آنها موثر خواهد بود.

سالاری پور با تاکید بر اینکه نگاه ما اجرای تمام پروژه های مردمی است، اظهارداشت: برای دستیابی به شهری با الگوی اسلامی و رضایت محور تلاش می کنیم تا پروژه ها بااستفاده از ظرفیت ها ی مردمی و با اولویت خود آنها انجام شود.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه هوشمند آمارگیری برای اطلاع رسانی، نظرسنجی و مشارکت شهروندان برای اجرای پروژه های شهری منطقه با رویکرد توسعه محلات، خاطرنشان کرد: در این راستا همکاری همه حوزه ها، نواحی و استفاده از ظرفیت پایگاه های مردمی و اجتماعی منطقه برای نظرخواهی از شهروندان و نیازسنجی اصولی با هدف ایجاد رضایت برای مردم دارالمومنین تهران در دستورکار است.

منبع خبر