سالن ورزشی خیابان نیایش بجنورد در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار بجنورد گفت: اداره برق و گاز، نصب انشعابات سالن ورزشی خیابان نیایش بجنورد را تسریع بخشند تا این محل ورزشی که آماده افتتاح است طی دهه فجر در اختیار مردم قرار بگیرد. به گزارش خبرنگار مهر، جواد حمیدی صبح یک شنبه در نشست خبری کمیته‌های تخصصی دهه فجر خراسان شمالی که در فرمانداری بجنورد برگزار […]

شهردار بجنورد گفت: اداره برق و گاز، نصب انشعابات سالن ورزشی خیابان نیایش بجنورد را تسریع بخشند تا این محل ورزشی که آماده افتتاح است طی دهه فجر در اختیار مردم قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد حمیدی صبح یک شنبه در نشست خبری کمیته‌های تخصصی دهه فجر خراسان شمالی که در فرمانداری بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری برنامه‌هایی در ۳ بخش فضاسازی محیطی، برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌های ورزشی اجرا کرده و در روزهای آینده اجرا می‌کند.

شهردار بجنورد نصب ۵۰ مورد پرچم عرضی در بجنورد را از جمله اقدامات برشمرد و گفت: نصب پرچم‌های جمهوری اسلامی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع، نصب هزار مورد پرچم آویزان، نصب ۱۶۰ بنر و متناسب سازی بیلبوردها از جمله دیگر اقدامات است.

وی برگزاری جشن انقلاب در تالار حافظ به مدت ۴ شب را دیگر برنامه این دهه دانست و افزود: اجرای طرح نشاط در ۶ محله کم برخوردار، آماده سازی محل گلباران / نورافشانی شهر در ۲۲ بهمن و نصب بنر شهدا نیز برنامه‌ریزی شده است.

حمیدی در ادامه تصریح کرد: مسابقات ورزشی برای کارکنان آقا و خانم و فرزندان آن‌ها برنامه‌ریزی شده است.

شهردار بجنورد در انتها گفت: اداره برق و گاز نصب انشعابات سالن ورزشی خیابان نیایش بجنورد را تسریع بخشند تا این محل ورزشی که آماده افتتاح است طی دهه فجر در اختیار مردم قرار بگیرد.

منبع خبر