ساماندهی خیابان و میدان آزادی تهران

در راستای طرح تحول در نگهداشت شهر، شهردار منطقه۹ به همراه مدیران شهری با بازدید میدانی از ورودی غربی پایتخت، ۵۱۲ معضل در محور اصلی راهپیمایی ۲۲بهمن واقع در خیابان و میدان آزادی را شناسایی و دستور رسیدگی را صادر کرد. به گزارش ایسنا، خسروی شهردار منطقه ۹ به همراه مدیران شهری طی بازدیدهای میدانی متوالی […]

در راستای طرح تحول در نگهداشت شهر، شهردار منطقه۹ به همراه مدیران شهری با بازدید میدانی از ورودی غربی پایتخت، ۵۱۲ معضل در محور اصلی راهپیمایی ۲۲بهمن واقع در خیابان و میدان آزادی را شناسایی و دستور رسیدگی را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، خسروی شهردار منطقه ۹ به همراه مدیران شهری طی بازدیدهای میدانی متوالی از میدان آزادی و محور خیابان آزادی با توجه به مراسم ملی_ مذهبی دهه فجر و در پیش بودن یوم الله ۲۲بهمن و همچنین روزهای منتهی به پایان سال۵۱۲  معضل شناسایی و دستور رسیدگی فوری را صادر کرد.

برج و میدان آزادی هر ساله شاهد خیل عظیم پرشور مردمی در یوم الله ۲۲بهمن می باشد که منطقه۹ به عنوان قدمگاه امام میزبان اصلی راهپیمایی به واسطه این نماد ملی-مذهبی و بزرگترین میدان پایتخت در ورودی شهر تهران می باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹،  معضلات شناسایی شده توسط معاونت های اجرایی از جمله؛ فنی و عمرانی،  حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست و امور اجتماعی و فرهنگی و ناحیه یک منطقه۹ احصا و در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام شده است.
منبع خبر