سامانه هوشمند مدیریت ناوگان حمل و نقل اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور

اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور و شرکت رایا دانش شهر هوشمند که چالش‌های سازمان‌های اتوبوسرانی را به خوبی می‌شناسند، با رویکردی علمی و با اتکاء به توان متخصصان داخلی، گامی موثر در راه مدیریت هوشمند ناوگان شهری برداشته‌‌اند. حال این محصول ارزشمند و دانش‌بنیان، بسیاری از دغدغه‌های مدیران حمل و نقل شهری را حل کرده است […]

اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری کشور و شرکت رایا دانش شهر هوشمند که چالش‌های سازمان‌های اتوبوسرانی را به خوبی می‌شناسند، با رویکردی علمی و با اتکاء به توان متخصصان داخلی، گامی موثر در راه مدیریت هوشمند ناوگان شهری برداشته‌‌اند. حال این محصول ارزشمند و دانش‌بنیان، بسیاری از دغدغه‌های مدیران حمل و نقل شهری را حل کرده است و در کنار اخذ استانداردهای لازم، هزینه‌های نرم‌افزاری، سخت افزاری و پشتیبانی ارزان و به صرفه‌ای دارد.
از ویژگی‌های این سامانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
ـ یکپارچگی سامانه‌های AFC  و AVL
ـ مشخص بودن موقعیت جغرافیایی محل تراکنش
ـ امکان شارژ کارت بدون دسترسی به خود کارت
ـ امکان به کارگیری کارت به عنوان کارت شهروندی
و امکان پرداخت از طریق کارت یا QR و همچنین اپلیکیشن موبایل
این سامانه ویژگی‌های دیگری همچون نصب آسان و فرآیند نگهداری کم هزینه، کنترل سوخت و صرفه جویی در آن، انجام تراکنش در کمترین زمان ممکن و امکاناتی مثل GPs، بلوتوث، تبلیغات و … دارد که می‌تواند هر کدام از این‌ها بخش مهمی از مسایل حمل و نقل شهری را حل کند.
اتحادیه اتوبوسرانی‌های شهری همزمان با سومین نمایشگاه شهر هوشمند از این سامانه رونمایی کرد.

محمدی راستین، مدیرعامل اتحادیه اتوبوسرانیهای شهری کشور، در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام خبر رونمایی از این سامانه افزود: دانش و تجربه فنی تولید شده در حوزه مدیریت هوشمند ناوگان متعلق به سازمان‌های اتوبوسرانی شهری و حمل و نقلی است و اتحادیه و شرکت رایا دانش شهر هوشمند آمادگی دارند این تجربه و دانش تولید شده را در اختیار  تمامی سازمان‌ها قرار دهند.