سرعت بالای پخش آسفالت در معابر منطقه ۲۲ تهران

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه یکی از خواسته های شهروندان این منطقه مرمت و نوسازی آسفالت معابر است، گفت: خوشبختانه در هفت ماه اخیر حجم بالایی از معابر منطقه مورد عملیات پخش آسفالت قرار گرفته است. به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در بازدید از […]

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه یکی از خواسته های شهروندان این منطقه مرمت و نوسازی آسفالت معابر است، گفت: خوشبختانه در هفت ماه اخیر حجم بالایی از معابر منطقه مورد عملیات پخش آسفالت قرار گرفته است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وحیدرضا محمدی در بازدید از عملیات آسفالت معابر شهرک شهید باقری که از خواسته های شهروندان این محله بوده است، اظهار داشت: این منطقه به دلیل تازه تاسیس بودن و سرعت توسعه محلات نسبت به سایر مناطق شهر تهران نیازمند احداث معابر جدید است که عملیات پخش آسفالت از جمله اقدامات معاونت فنی و عمران منطقه است.

شهردار منطقه۲۲ به توجه ویژه مدیریت شهری پایتخت به عملیات آسفالت معابر و رفع فرسودگی آسفالت معابر اصلی و فرعی اشاره کرد و افزود: در ۹ ماه اخیر معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه توانسته در مساحت ۱۰۵ هزار و ۵۳۲ متر مربع معابر منطقه را مورد آسفالت کاری قرار دهد، که برای تامین این حجم آسفالت سازمان عمران شهرداری تهران همکاری مناسبی با شهرداری منطقه داشته است.

وی افزود: برای ۱۰۵ هزار و ۵۳۲  متر مربع مساحت بیش از ۱۶هزار و ۴۴۰ تن آسفالت به کار رفته است.

محمدی به معابر خاکی که در این مدت آسفالت شده اشاره کرد و گفت: از مهرماه سال گذشته تا خرداد ماه سال جاری همکارانم در معاونت فنی و عمران ۹ هزار  و۳۸۰تن آسفالت در مساحت ۶۰ هزار  و ۸۸ متر مربع روکش آسفالت معابر خاکی به مدت ۹ ماه در منطقه ۲۲ انجام داده اند.

شهردار منطقه ادامه داد: مرمت و رفع فرسودگی آسفالت سایر معابر اصلی و فرعی منطقه نیز به دو روش تراش و روکش مکانیزه ۷هزار و ۶۱ تن آسفالت برای عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت معابر در مساحت ۴۵ هزار و ۲۳۴ مترمربع به مدت ۹ ماه در منطقه ۲۲ به کار رفته است.

منبع خبر