سرمایه گذاری؛ موتور محرک اقتصاد گلپایگان

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان ، جلساتی به منظور بررسی راهکارهای تسریع سرمایه گذاری بیشتر در گلپایگان برگزار شد.  شهردار گلپایگان در جلسه با مدیران سرمایه‌گذاری شهرداری گلپایگان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در پروژه های شهرداری میتواند قلب اقتصاد […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از اداره ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر گلپایگان ، جلساتی به منظور بررسی راهکارهای تسریع سرمایه گذاری بیشتر در گلپایگان برگزار شد.

 شهردار گلپایگان در جلسه با مدیران سرمایه‌گذاری شهرداری گلپایگان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری در پروژه های شهرداری میتواند قلب اقتصاد شهرداری‌ها را به تپش در بیاورد، گفت: پروژه های شهرداری می توانند چرخ محرک اقتصاد شهر را به حرکت در بیاورند و همچنین به ایجاد اشتغال در شهر و شهرستان کمک کنند .

  پیمان شکرزاده تاکید کرد: باید با تعریف برنامه و نرم افزار دقیق و مناسب مدل خدمات‌ دهی به سرمایه‌گذار و جذب سرمایه را مشخص کنیم.

وی اظهار داشت: وظایف شهرداری‌ها روزبه‌روز سنگین‌تر می‌شود زیرا با توسعه امکانات تنوع خواسته‌های مردم و انتظارات آنها نیز تغییر یافته است.