سرپرست روابط عمومی معاونت اجتماعی شهرداری تهران منصوب شد

«میثم فیروزمند» به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد. طی حکمی از سوی «محمدامین توکلی زاده»، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، میثم فیروزمند به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی این معاونت منصوب شد. در متن این حکم آمده است: « جناب آقای میثم فیروزمند با […]

«میثم فیروزمند» به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد.

طی حکمی از سوی «محمدامین توکلی زاده»، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، میثم فیروزمند به عنوان سرپرست اداره روابط عمومی این معاونت منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:
« جناب آقای میثم فیروزمند
با عنایت به حسن سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منصوب می نمایم.
نظر به اهمیت روابط عمومی و برقراری ارتباط اصولی، صحیح و منطقی با شهروندان و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مخاطبان و با توجه به جایگاه آن به عنوان یکی از مهمترین و ارزشمندترین عوامل موثر در سرنوشت هر سازمان، امید است با استعانت از پرودگار یکتا در راستای تحقق شعار«تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام» و همچنین با بهره گیری از توانمندی و ظرفیت های موجود در آن مجموعه و نیروهای متخصص و متعهد شهرداری تهران، موجبات خدمات رسانی مفید و موثر را فراهم آورید.»

منبع خبر