سرپرست شهرداری اهواز دربازدید از سازمان ساماندهی مشاغل شهری مطرح کرد : لزوم راه اندازی بازارهای فصلی با هدف تنظیم بازار

شهرداران آنلاین/سرپرست شهرداری اهواز با حضور در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی در جریان برنامه های پیش رو این سازمان قرار گرفتند. در این دیدارمشکلات و چالش های پیش روی سازمان ساماندهی مشاغل شهری مطرح و در راستاى تسهیل خدمت رسانی به شهروندان اهوازی ، اقدامات مقتضی تصمیم گیری شد. علیرضا عالی […]

شهرداران آنلاین/سرپرست شهرداری اهواز با حضور در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی در جریان برنامه های پیش رو این سازمان قرار گرفتند.

در این دیدارمشکلات و چالش های پیش روی سازمان ساماندهی مشاغل شهری مطرح و در راستاى تسهیل خدمت رسانی به شهروندان اهوازی ، اقدامات مقتضی تصمیم گیری شد.

علیرضا عالی پورسرپرست شهرداری اهواز در این نشست با تاکید بر اهمیت فعالیت های سازمان ساماندهى مشاغل شهرى در ایجاد رضایتمندی عمومی در شهروندان اهوازی خواستارراه اندازی و احداث بازارچه در مناطق کم برخوردار و راه اندازی بازارهای فصلی شد .

 به گزارش اداره ارتباطات سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اهواز، علیرضا عالی پور با اعلام لزوم راه اندازی بازارهای فصلی اظهارکرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری یکی از بازوهای مدیریت شهری است که می تواند نقش مهمی در آرام سازی بازار و رونق سفره های مردم داشته باشد .

وی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی برای برگزاری بازارهای فصلی سریع انجام شود گفت : راه اندازی بازارهای فصلی و هفتگی درچند نقطه از کلانشهر اهواز با هدف تعامل با صنوف ، اشتغالزایی پایدارو حمایت از صنایع دستی ،مشاغل خانگی و بانوان سرپرست خانواده می باشد .

مهندس عالیپوردرپایان عنوان کرد: امیدواریم ضمن پیشبرد کارها و اهداف سازمان موجبات خشنودی و رضایتمندی همشهریان نیز فراهم شود .