سرپرست شهرداری شوشتر : انجام آسفالت‌ مناطق محروم دردستور کار شهرداری شوشتر است

به گزارش روابط عمومی شهرداری شوشتر ؛ محمد اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتراز آغاز طرح ضربتی آسفالت در مناطق کم برخوردار خبر داد .

سرپرست شهرداری شوشتر اعلام داشت : در پی برنامه ریزیهای تنظیم شده در جهت ارائه خدمات به محلات کم برخوردار ، چندین مسیر و کوچه های این مناطق در قالب این طرحها قرار گرفته و هم اکنون آسفالت اساسی این محلات به صورت ضربتی توسط عوامل اجرایی واحد آسفالت معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر آغاز گردید.

اسفندیاری سرپرست شهرداری شوشتر با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت مناطق محروم شهر، توسط شهرداری شوشتر در حال انجام است اظهار کرد : در راستای افزایش ایمنی معابر ورودی و پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی ، عملیات روکش آسفالت خیابانهای کوی مهدی به اتمام رسید .
وی افزایش سطح کیفی آسفالت معابر، مخصوصاً در نواحی کمتر توسعه یافته را یکی از اهداف مهم شهرداری شوشتر دانست و تصریح کرد : با اجرای زیر سازی مناسب و با کیفیت ومدیریت مطلوب هزینه ها ، عملیات آسفالت در معابر سطح شهر اجرایی شد .
سرپرست شهرداری شوشتر خاطر نشان کرد : برنامه ریزی های لازم به منظور نظارت دقیق بر سرعت و کیفیت عملیات زیرسازی ، بهسازی و روکش آسفالت صورت گرفته است .
وی همچنین با بیان اینکه در سال جاری گام های اساسی در ارائه خدمات به مناطق محروم و حاشیه ای شهر برداشته ایم گفت : این روند به‌طور مستمر در مناطق محروم ادامه خواهد داشت و علاوه بر بهبود رفت و آمد شهروندان در این محله‌ها، دسترسی آنان به معابر اصلی آسان‌‌تر می‌شود .
سرپرست شهرداری شوشتر اظهار نمود : از بین بردن فاصله مابین مناطق برخوردار و کم برخوردار یکی از اساسی ترین برنامه های شهرداری شوشتر است و اهداف مورد نظر در  ارائه خدمات ویژه و زیربنائی به مسیرهای حاشیه نشینی و کم برخوردار است که  همچنان تداوم دارد .
اسفندیاری  ضمن تشکر از اهالی مناطق محروم به دلیل مشارکت آنان با شهرداری افزود : فرصت ایجاد شده  باعث شده تا بتوانیم به سرعت و با دقت محلات و کوچه های صعب العبور را  آسفالت نمائیم تا شاهد بروز مشکلات در فصل بارندگی  نباشیم .