سرپرست شهرداری پیشوا معرفی شد

با برگزاری آئین تکریم و معارفه، فاطمه طاری به عنوان سرپرست جدید شهرداری پیشوا معرفی شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری پیشوا، پس از پذیرش استعفای غلامرضا حبیبی، شهردار سابق پیشوا از سوی اعضای شورای اسلامی، فاطمه طاری روز پنجشنبه به عنوان سرپرست جدید این شهرداری معرفی شد. رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا در این […]

با برگزاری آئین تکریم و معارفه، فاطمه طاری به عنوان سرپرست جدید شهرداری پیشوا معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پیشوا، پس از پذیرش استعفای غلامرضا حبیبی، شهردار سابق پیشوا از سوی اعضای شورای اسلامی، فاطمه طاری روز پنجشنبه به عنوان سرپرست جدید این شهرداری معرفی شد.
رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا در این مراسم گفت: عرصه خدمت رسانی، فرصتی برای گره گشایی از مردم است و باید از تک تک لحظات آن برای مردم و جامعه استفاده کرد.
سیدحسن طباطبایی افزود: مسئولان باید بدانند که در هر جایگاه و مقام ، در منظر مردم و خداوند متعال قرار دارند و برای تمام لحظاتی که مسئولیتی را قبول کرده‌اند باید پاسخگوی خداوند و مردم باشند.
وی با تأکید بر لزوم عمل به قانون در مسیر خدمت رسانی به مردم گفت: شفافیت در امور، استفاده از مشورت و توان و ظرفیت گروه‌های اثرگذار جامعه و همکاری و تعامل با اعضای شورای اسلامی می‌تواند مسیر خدمت رسانی به مردم در حوزه مدیریت شهری را هموار کند.
وی با تقدیر از تلاش‌های غلامرضا حبیبی در دوران تصدی مسئولیت شهرداری پیشوا گفت: شهردار سابق پیشوا در ایام خدمت‌رسانی به مردم، اقدامات زیربنایی مناسبی که مورد تأئید مردم و اعضای شورای اسلامی بود را انجام دادند و امید است این مسیر در ارائه خدمات به شهروندان، با قدرت ادامه پیدا کند.
اعضای شورای اسلامی شهر پیشوا شب گذشته با تقاضای استعفای شهردار این شهر موافقت کرده بودند و فاطمه طاری را به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب کردند.
پیشوا با دو بخش مرکزی و جلیل‎‌آباد و با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع خبر