سرپرست شهرداری کرج خبر داد: افتتاح قطعه اول خط ۲ قطارشهری کرج در اولویت برنامه مدیریت استان البرز

« منوچهر غفاری» در حاشیه نشستی با مدیران خبرگزاری های کرج گفت: افتتاح قطعه اول خط ۲ قطارشهری کرج در اولویت برنامه مدیریت شهری کرج است. سرپرست شهرداری کرج با اشاره به برپایی نشستی با تمامی اصحاب رسانه البرز با هدف اطلاع رسانی در خصوص عملکرد مدیریت شهری افزود: تلاش های مدیریت شهری کرج به منظور بهره مندی […]

« منوچهر غفاری» در حاشیه نشستی با مدیران خبرگزاری های کرج گفت: افتتاح قطعه اول خط ۲ قطارشهری کرج در اولویت برنامه مدیریت شهری کرج است.

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به برپایی نشستی با تمامی اصحاب رسانه البرز با هدف اطلاع رسانی در خصوص عملکرد مدیریت شهری افزود: تلاش های مدیریت شهری کرج به منظور بهره مندی از قطار شهری در حال انجام است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به افزوده شدن ۳۴ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج خبر داد و گفت: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس قدیمی با همت مدیریت شهری نوسازی شده است.

وی اظهار کرد: با همت مدیریت شهری کرج یک هزار و ۸۰۰ تن قیر به صورت رایگان برای آسفالت مدارس در اختیار اداره کل نوسازی مدارس قرار می گیرد.

سرپرست شهرداری کرج خاطرنشان کرد: خط قطار شهری کرج که حدود ۱۵ سال از مراحل ساخت و تکمیل آن می گذرد در این دوره از مدیریت شهری افتتاح می شود.

منبع خبر