سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز معرفی شد

سرپرست شهرداری تبریز تغییر در سمت های مختلف را با هدف پیشرفت کار و بهبود شرایط موجود دانست.  در مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت شهرسازی و معماری، مهدی یوسفی سرپرست شهرداری تبریز ضمن قدردانی از زحمات تورج روشنایی، اظهار کرد: تغییر در هر سمتی با هدف پیشرفت کار انجام می شود و به رغم […]

سرپرست شهرداری تبریز تغییر در سمت های مختلف را با هدف پیشرفت کار و بهبود شرایط موجود دانست.

 در مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت شهرسازی و معماری، مهدی یوسفی سرپرست شهرداری تبریز ضمن قدردانی از زحمات تورج روشنایی، اظهار کرد: تغییر در هر سمتی با هدف پیشرفت کار انجام می شود و به رغم شرایط پرکار پایان سال، تغییر در معاونت شهرسازی و معماری انجام گرفت و امیدواریم که در مقطع فعلی، شرایط بهتری در این معاونت مهیا شود.
در این مراسم طی حکمی از سوی مهدی یوسفی، سرپرست شهرداری تبریز محمد عزتی به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز معرفی شد.
محمد عزتی پیش از این سرپرستی مرکز علمی کاربردی شهرداری تبریز را بر عهده داشت. از دیگر سوابق مدیریتی وی می توان به ریاست کمیسیون شهرسازی و معماری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۲ تبریز، کارشناس رسمی دادگستری، مدرس دانشگاه های هنر اسلامی تبریز و آزاد اسلامی اشاره کرد.
عزتی که دارای مدرک دکتری تخصصی برنامه ریزی شهری است، در طول دوران خدمت خود عضو یا رییس بیش از ۲۵ کارگروه تخصصی مرتبط با رشته تخصصی خود بوده است. در کارنامه وی مدیریت و اجرای ۳۴ پروژه مهم به چشم می خورد.
عزتی در دورانی که معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز بود، هفت جایگاه ملی برای تبریز کسب کرد. همچنین در سوابق علمی او حدود ۲۵ کتاب یا مقاله علمی مرتبط با حوزه شهرسازی وجود دارد.

منبع خبر