سفر استاندار اصفهان به دیار خوشه‌های طلایی، شهر زیار

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور، “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار، دکتر سید رضا مرتضوی استاندار استان اصفهان از شهر زیار بازدید به عمل آورد. در این سفر استاندار به همراه دکتر زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرماندار اصفهان و مدیر کل دفتر امور […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور، “بلدیه آنلاین” و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیار، دکتر سید رضا مرتضوی استاندار استان اصفهان از شهر زیار بازدید به عمل آورد.
در این سفر استاندار به همراه دکتر زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرماندار اصفهان و مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها و همچنین مدیران شهرستانی و استانی که ایشان را همراهی می‌کردند؛ ابتدا از زمینی که برای کلانتری اختصاص داده شده و پروژه در دست اجراء بلوار شهید سلیمانی و قلعه قدیمی و مجتمع گردشگری که با مشارکت بخش خصوصی در حال اجراء می‌باشد بازدید کردند.
همچنین مشکلات و مسائل شهر اعم از عدم وجود کلانتری و کتابخانه عمومی شهر و عدم تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه بلوار شهید سلیمانی توسط شورای شهر و معاونت عمرانی شهرداری و پیشکسوتان شهر مطرح گردید.