سلامت و نشاط شهروندان، محوریت پروژه‌های شهری در ۴ سال اخیر بوده است

شهرداران آنلاین/به گزارش شهریار، ایرج شهین‌باهر در آیین بهره برداری از آمفی تئاتر روباز تفرجگاه عون بن علی با بیان اینکه برای آبادانی شهر باید همه دست به دست هم بدهیم، گفت: اگرچه موضوعات اقتصادی در سال‌های اخیر شهرداری‌ها را هم با مشکلات متعددی مواجه ساخته، اما هیچ‌یک از این مشکلات مانع دستیابی ما به اهداف‌مان […]

شهرداران آنلاین/به گزارش شهریار، ایرج شهین‌باهر در آیین بهره برداری از آمفی تئاتر روباز تفرجگاه عون بن علی با بیان اینکه برای آبادانی شهر باید همه دست به دست هم بدهیم، گفت: اگرچه موضوعات اقتصادی در سال‌های اخیر شهرداری‌ها را هم با مشکلات متعددی مواجه ساخته، اما هیچ‌یک از این مشکلات مانع دستیابی ما به اهداف‌مان نشد.
او با بیان اینکه تحقق اهداف مدیریت شهری در گرو صبوری، حمایت و همراهی شهروندان است، گفت: در این دوره از مدیریت شهری، پروژه‌های متعددی انجام و بهره برداری شد که می‌توان گفت رویکرد اصلی آن ها، تامین سلامت و نشاط شهروندان است.
او افزود: ما بر این باوریم که پایه و اساس توسعه شهر، داشتن شهروندان سالم و با نشاط است و ارتقا شاخص‌های شادابی و رفاه شهروندان در اولویت اقدامات ما می باشد.
شهردار تبریز تشریح کرد: خروجی این باور احداث ۴۷ پارک محله‌ای در چهارسال اخیر است که این عدد را تا پایان دوره به ۶۱ پارک می‌رسانیم.
او با بیان اینکه مدیریت شهری در این دوره به‌جای اجرای پروژه‌های کم‌اهمیت و ویترینی، به توسعه زیرساخت‌ها توجه کرده است، گفت: ما تلاش کردیم خدمات را به سطح محلات ببریم و خوشبختانه اقدامات ماندگاری نیز در این راستا انجام شد.
ایرج شهین‌باهر در بخشی از سخنان خود با اشاره به طرح‌های توسعه تفرجگاه عون‌بن‌علی گفت: در ۴سال گذشته در این تفرجگاه اتفاقات خوبی افتاده و زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم شده است.