سه شهردار در جزیره قشم معارفه شدند

در نشست شورای اداری شهرستان قشم شهرداران لافت، طبل و رمکان معارفه شدند. به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، احمد رحیمی هُلُری، سید مسلم هاشمی و طه ابراهیمی توسط فرماندار قشم به ترتیب به عنوان شهرداران لافت، طبل و رمکان معارفه شدند. محمد محمدحسینی تختی در نشست شورای اداری قشم گفت: حفظ حریم شهر و […]

در نشست شورای اداری شهرستان قشم شهرداران لافت، طبل و رمکان معارفه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، احمد رحیمی هُلُری، سید مسلم هاشمی و طه ابراهیمی توسط فرماندار قشم به ترتیب به عنوان شهرداران لافت، طبل و رمکان معارفه شدند.

محمد محمدحسینی تختی در نشست شورای اداری قشم گفت: حفظ حریم شهر و شهروندان و تعامل سازنده با دیگر دستگاه‌ها و نهادها را جزو مهمترین وظایف شهرداران می‌دانیم و شهرداران باید از قانون مطلع باشند و بر اساس آن عمل کنند تا هیچ اختلافی صورت نگیرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان نیز گفت: شهردار کارآمد و مسلط بر امور می‌تواند همدلی و وحدت شورای شهر را رقم بزند که به عمران بیشتر شهر منجر می‌شود.

صفر صادقی پور ادامه داد: شهرداری‌ها باید سعی کنند به منابع درآمدی پایدار برسند و از بودجه‌های دولتی مستقل شوند.

امام جمعه قشم نیز در این نشست گفت: نمودار توسعه در استان هرمزگان و قشم به سمت بالاست که امید است این روند حفظ شود.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: امید است با اجرای مصوبات سفررییس جمهور به استان هرمزگان در نمودار پیشرفت استان جهش را شاهد باشیم.

امام جمعه اهل سنت قشم نیز در این نشست گفت: اخلاق‌مداری و مردم‌داری باعث می‌شود مردم در صحنه حضور داشته باشند و از نظام و کشور خود حمایت کنند.

شیخ عبدالرحیم خطیبی افزود: خدمت رسانی و ارتقای کیفیت  خدمات ارائه شده نیز نشان‌دهنده کارآمدی یک دستگاه است که مسوولان باید در این حوزه با احساس مسوولیت رفتار کنند.

وی ادامه داد: هر مسؤولی باید در حیطه وظایف خود عمل کند و پاسخگوی مطالبات مردم باشد تا کار به انجام برسد.

منبع خبر