سه مرکز نوروزی در آبادان برای اسکان مسافران نوروزی اختصاص یافت

حسین حمیدپور شهردار آبادان گفت: سه اردوگاه نوروزی با ظرفیت اسکان بیش از ۲۰۰ چادر برای اسکان گردشگران نوروزی در آبادان در نظر گرفته شده است. حسین حمیدپور افزود: این اردوگاهها در سالن ورزشی ولیعصر (عج)، سالن چند منظوره شهدای شهرداری و مرکز چادری برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است. وی اظهار داشت: […]

حسین حمیدپور شهردار آبادان گفت: سه اردوگاه نوروزی با ظرفیت اسکان بیش از ۲۰۰ چادر برای اسکان گردشگران نوروزی در آبادان در نظر گرفته شده است.

حسین حمیدپور افزود: این اردوگاهها در سالن ورزشی ولیعصر (عج)، سالن چند منظوره شهدای شهرداری و مرکز چادری برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: سالن ولیعصر با گنجایش ۱۰۰ چادر، سالن چند منظوره شهرداری نیز با ظرفیت برپایی ۵۰ چادر و همچنین مرکز چادری واقع در بلوار دوم مهر آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.
شهردار آبادان خواستار به همراه داشتن کارت واکسن کرونا از سوی میهمانان نوروزی شد و گفت: مراکز اسکان نوروزی فقط در اختیار میهمانانی قرار خواهد گرفت که علیه کرونا واکسینه شده باشند.
حمیدپور با اشاره به تلاش شهرداری آبادان برای آماده سازی بوستان های شهری جهت تفریح و شادی شهروندان و میهمانان در تعطیلات نوروزی گفت: علاوه بر برگزاری جشن های مختلف، اسکله قایقرانی حاشیه بهمنشیر نیز برای ارائه خدمات تفریحی به مسافران آماده شده است.
وی بیان کرد: یکی از مواردی که به صورت جدی در ستاد نوروزی آبادان دنبال می شود معرفی جاذبه های گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی این شهر است که در این راستا چهار دستگاه مینی بوس گردشگری برای بازدید مسافران از اماکن تاریخی، مذهبی و تفریحی این شهر به ‌صورت رایگان با استقرار در مراکز  نوروزی در نظر گرفته شده است.

سه مرکز نوروزی در آبادان برای اسکان مسافران نوروزی اختصاص یافت
وی با اشاره به استقرار سه ایستگاه از من بپرس گفت: مسافران نوروزی در بدو ورود به آبادان از طریق کیوسک های راهنمای از من بپرس و بنرهای نصب شده در نقاط مختلف شهر اطلاعات لازم و مورد نیاز خود را کسب خواهند کرد.
حمیدپور افزایش کیفیت خدمات را مهمترین هدف ستاد نوروزی شهرداری آبادان برشمرد و گفت: تلاش شهرداری آبادان خدمت رسانی با کیفیت به صورت شبانه روزی به مسافران نوروزی است.
وی گفت: حوز واتر اسکرین واقع در پارک ۱۷ هکتاری نیز در راستای نشاط اجتماعی هر شب فعال خواهد بود.
شهردار آبادان افزود: همچنین در راستای خدمات دهی به میهمانان نوروزی ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی در مناطق سه گانه شهری آبادان پیش بینی شده است.

منبع خبر