سینما فرهنگ بادرود به بهره‌برداری رسید

شهردار بادرود ضمن اشاره به اختصاص ۴ میلیارد ریال اعتبار به سینما فرهنگ بادرود گفت: این سینما پس از ۳ سال وقفه به بهره‌برداری رسید. به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از خبرگزاری تسنیم ، علی رجبی در مراسم بازگشایی مجدد سینما فرهنگ بادرود اظهار داشت: بخش ۳۰هزار نفری بادرود […]

شهردار بادرود ضمن اشاره به اختصاص ۴ میلیارد ریال اعتبار به سینما فرهنگ بادرود گفت: این سینما پس از ۳ سال وقفه به بهره‌برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور “بلدیه آنلاین” و به نقل از خبرگزاری تسنیم ، علی رجبی در مراسم بازگشایی مجدد سینما فرهنگ بادرود اظهار داشت: بخش ۳۰هزار نفری بادرود دارای یک سینماست و می‌طلبد مسئولان نسبت به رشد و رونق کارهای فرهنگی و هنری منطقه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی در بیان اهمیت موضوع سینما فرهنگ بادرود گفت: سینما از شاخصه‌های توسعه یافتگی فرهنگی یک شهر به شمار می‌آید و حتی اگر این مهم، توجیه اقتصادی نداشته باشد، دایر کردن آن یک ضرورت است.

شهردار بادرود ابراز داشت: این سینما بعد از سه سال وقفه و تعطیلی با پیگیری مسئولان شهر بادرود و مساعدت مسوولان فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار شهرداری بادرود قرار گرفت و سینمای بادرود با تعداد ۲۲۰ صندلی با صرف هزینه‌ای بیش از ۴ میلیارد ریال مجدد بازگشایی شد.

علی رجبی گفت: بعد از تحویل سیمنا فرهنگ به شهرداری، تمامی صندلی‌ها جمع‌آوری و بعد از ترمیم مجدد نصب شدند و وضعیت پشت‌بام سینما که فرسوده و از بین رفته بود مجددا ایزوگام شد و دستگاه سردکننده آن نیز که خراب شده بود توسط نیروهای متخصص تعمیر شد.

وی تاکید کرد: سیستم روشنایی و برق سالن سینما نیز به طور کامل نو شد و با بازگشایی سینما در این منطقه شاهد خدمات‌رسانی شایسته به مردم هنر دوست منطقه بادرود خواهیم بود.

محمدرضا حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر بادرود نیز  از زحمات همه کسانی که کمک کردند تا این سینما مجدد بازگشایی شود، اظهار داشت: شهرداری به دنبال درآمدزایی نیست.

وی ابراز امیدواری کرد: مسئولان سینما با پخش فیلم‌های سینمایی شاد و مفرح موجبات نشاط اجتماعی جامعه را فراهم کنند و از سوی دیگر نیز هنرمندان برنامه‌های فرهنگی هنری شادی را برای مردم اجرا کنند.