شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۸ دی‌ماه

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز _پنجشنبه هشتم دی‌ماه_ در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است. وضعیت هوای تهران امروز _پنجشنبه هشتم دی‌ماه_ به شرح زیر است: امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۵۹، پارک رازی […]

کیفیت هوا در کلانشهر تهران امروز _پنجشنبه هشتم دی‌ماه_ در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

وضعیت هوای تهران امروز _پنجشنبه هشتم دی‌ماه_ به شرح زیر است:

امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۵۹، پارک رازی با شاخص ۱۶۰، پاکدشت با شاخص ۱۵۸، پارک شکوفه با شاخص ۱۵۲، سلامت با شاخص ۱۵۹، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۵۷، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۵۱، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۵۴ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۹ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۱۳، امام‌خمینی با شاخص ۱۲۵، پاسداران با شاخص ۱۴۲، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۳۵، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۰۹، دانشگاه تهران با شاخص ۱۰۲، دماوند با شاخص ۱۰۹، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۰۸، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۱۲ و شریف منطقه دو با شاخص ۱۱۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

همچنین وضعیت سنجش کیفی هوا در ایستگاه‌های شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۱۷، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۰۶، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۴۲، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۲۸، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۰۹، شهریار با شاخص ۱۱۱، علم و صنعت با شاخص ۱۳۸، قائم با شاخص ۱۴۶، قرچک با شاخص ۱۰۲، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۱۹، ملارد با شاخص ۱۰۳ و ورامین با شاخص ۱۰۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۶۵، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۷۷، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۸۸، پونک با شاخص ۸۲، چشمه با شاخص ۶۱، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۹۶، رباط‌کریم با شاخص ۸۵، ژئوفیزیک با شاخص ۹۳، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۹۴، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۵۶، قدس با شاخص ۶۴ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۷۳ در وضعیت هوای قابل قبول (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

منبع خبر